Livets stora och små frågor
Hej svejs i tråden!
Borde verkligen gå och lägga mig, men kände att jag ville titta in åtminstone en kortis, så ni inte tror att jag glömt bort er...
Har det superintensivt på jobbet just nu och på hemmafronten har det varit fullt upp med kalasande (och allt som hör till, städning, handling, matlagning) och inskolning av M på dagis.
Men jag mår toppen annars. Tack gulliga Ore som frågade efter mig! Du är söt du! Hur mår du nu? Vilken vecka? Hur har det gtt med träningar och tävlingar?
BS - Så fruktansvärt med er lilla katt! Usch så tråkigt. Stackars er och stackars Iris. Skickar jättekram!
Liten - Har bara hunnit skumma sidorna, men det verkar som du tagit mod till dig och gjort operationen trots allt! Vad kul! Nu var du modig tycker jag! Hur har det gått? Ser du nåt?
AM - Har även lyckats snappa upp att lillplutten tittat ut! GRATTIS!!! Så roligt! Det känns som det var längesen jag läste en förlossningsberättelse nu, ska bli jätteintressant att läsa din! Hur gick det annars? Blevb kejsarsnitt, igångsättning eller naturlig vaginal förlossning?
Blivande - Herregud vilken grej! Grattis! Måste vara jätteskönt att veta att ni är på banan igen Hur kom det sig att det blev så mycket inflammationer? Är det vanligt?
Hursomhelst jättekul att ni slapp dra igång alla behandlingar och faktiskt att få en nystart alldeles på egen hand! Lycka till nu!
Nenne - Hur går det för dig? Har ni dragit igång ivf nu?
Lappis - Har sett jättehärliga bilder från er senaste resta på FB. Såg verkligen skönt ut! Hur är det med dig? Har din cykel kommit igång som vanligt igen nu?
Nä, nu måste jag sova lite. Ska upp o jobba imorgon fm, sen är det grillparty med vännerna på kvällen!
Det finns förstås en massa andra jag har frågor om med, men jag får återkomma.
En riktigt stor vårkram till er alla!