BS: Usch vad tråkigt med katten... Kram till er alla, och särskilt till Iris. Annars blev jag väldigt glad när jag läste om Iris solstrålehumör - Härligt för er båda två! Passa på och njuuuuut!
Snaily: Men ååååh, vilken söt valp. Nästan så... Näää, kanske inte ändå (om jag ska ha katt vill maken ha hund, men han erkänner villigt att det är jag som får ta hand om den, det är ju jag som är ute och springer stup i kvarten, enligt honom...)
Utekatter: Vi har alltid haft utekatt hemma hos mina föräldrar, men de bor ju mitt ute på landet, med små grusvägar runt omkring. Vi har haft en katt som blivit överkörd, vad jag minns. Det var inte helt oväntat, denna katt var rädd för bilar, det yttrade sig dock i att hon kröp ihop när det kom en bil... Vi har också haft en katt som flyttat. Denne lilla krabat (Mia) gillade inte barn, och flyttade helt enkelt till ett barnfritt hem, drygt 2 km bort. De som hittade henne tog hand om henne, och kallade henne Mia. Vi lät henne stanna där, det var nog meningen tyckte mamma...
Izzie: Kul att höra från dig! Låter som det är fullt upp för dig, glöm inte att njuta av vårvärmen litet också Fast med grillfest så låter det som att du hinner det med...
Jag fick lägga ner träningar och tävlingar, när lillasyster gav mig stryk löpmässigt så visste jag att det var kört. Så nu har jag haft uppehåll ett tag, för att hinna vänja mig vid tanken på att jag måste träna långsammare. Har inte varit så sugen på att springa när jag mår illa heller. Men jag ska komma igång igen, fast lugnare. Har en tävling kvar i mitten på juni, men det är en grej med jobbet, så det spelar inte dem någon roll om jag går/joggar, jag lär nog briljera i mitt lag i alla fall...
I övrigt så är det nästan freeeedaaaag!!!!