Livets stora och små frågor
AM, Mugglan: Ja, när näsblodet slutat och fläskläppen lagt sig, var han mer eller mindre som vanligt!
Tänkte också så, skönt att det inte var skötbord eller matstol, av den enkla anledningen du skrev!
AM, Mugglan: Ja, när näsblodet slutat och fläskläppen lagt sig, var han mer eller mindre som vanligt!
Tänkte också så, skönt att det inte var skötbord eller matstol, av den enkla anledningen du skrev!
Koko: Tycker också sjukvårdsupplysningen är super bra! Det känns inte som att man är lika jobbig och besvärlig som om man ringer till vårdcentralen, och dessutom tycker jag ibland man får känslan av vårdcentralen helst vill att man stannar hemma!
Mysigt att få hem katten!
Bs: Vad bra att du fick igenom två katter.. Vilket argument var det som tog bäst? (kan alltid vara bra att veta...... )
Cicci: Ja det är konstigt egentligen att det ändå inte händer mer allvarliga saker med barn, så mycket som de trillar/ramlar/slår i sig! Men det är juh de där gångerna det inte går bra som man oroar sig för!
Hör ni, när har ni låtit barnen försöka börja äta själv? Med sked? Alltså, A skulle juh inte få i sig någonting om han åt själv, (han börjar dock bli ganska duktigt på att pilla i sig saker, typ små smörgåsbitar, majskrokar osv själv..) Men får han aldrig testa kan han juh inte lära sig heller...
Frejis: Härligt att allt såg bra ut! Vad menas med nekros? (jag associerar bara med blommorna som växer på vatten...)
Tråkigt med vovven.. *kram*
Och en *kram* till mugglan också!
Telis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sitter också med blötare ögon än vanligt och rysningar! Sååå härligt!!!! Får vi fråga om det nu då? Tex ev symptom..?
Nenne: *Håller tummarna*
Hemlig: Problemet med alla symptom är att de är ungefär samma inför ett plus som inför mens! Enda sättet att säkert veta är att testa, fast om du kan vänta kanske det är enklare att ta besvikelsen (om det skulle vara så) efter bröllopet!
Telis:
Kängu: Låna så mycket som möjligt, sen kan man juh investera i det bebben gillar! Vi använde inte vår babysitter jättemycket (men när vi använde den var den super bra), men den lånade vi (lixom en massa annat) av makens syster! Vi hade jättenytta av bärselen (lånad)..