• MSW

Livets stora och små frågor

Piggan: Ojdå.. Ja ibland går det fort!!

Och förresten behöver man inte vara smygläsare för att inte fatta något av paprika-pratet! Snälla EA vill du inboxa mig med vad det är du jobbar med egentligen!!

Konserter har jag inte varit på så många, men den klart bästa var en Winnerbäck utomhuskonsert i... Eh, Karlshamn tror jag.. Innan han blev känd! Helt mysig lite lagom avslappnad stämning! Åkte i eufori hela vägen hem!

• MSW

Lappis: *kram*

Gifta Lili: *vinkar*

Snaily: har inte spanat in galleriet ännu då jag inte sitter vid vanliga datorn (där jag har länken till galleriet).. Men är ruskigt nyfiken!

Gick mest in för att se hur det gått för nenne, men ingen rapport!

Och cicci? Var är du?

• MSW

Hej! Nu har jag ääntligen tittat på Gusten/korven! Såå söt! Nu ska jag läsa ikapp (om sonen tillåter..)

• MSW

Tillbaka igen!
    Håller inte med om att man mår mindre illa men pojkar! Kräktes juh genom hela graviditeten (som jag tjatat om redan innan ) och ut kom det en liten kille!
    Oavsett vad det är i magen så är det juh jobbigt att må illa! och hoppas att det blir bättre för alla som mår illa, eller har andra problem med magen!

Och har Cicci hållt sig undan medvetet i helgen, eller har faktiskt något hänt? (förlåt Cicci om inget hänt och du tycker jag tjatar..)

Bs: Vilken söt kisse!! Blir juh sugen på kattunge jag med!

Igår var vi på Väla hela dagen! Sonen var snäll, men tyckte att det var tråkigt att sitta i vagnen i stortsett hela dagen, tyckte det var roligare när vi var i restuarangdelen, där det var massor av folk att titta på och flörta med!
    Jag hittade faktiskt en del som jag behövde! Köpte (äntligen) ny mobil, och som vanligt känner jag mig som totalt teknikokunnig när man börjar pilla med den, men ge mig ett par dagar och man har vant/lärt sig!

• MSW

Bs: Man ska/kan inte jämföra graviditeter (säger svägerskan att hennes BM talar om för henne hela tiden) fast, det är juh klart som korvspad att man inte kan låta bli!
    När ska du på inskrivning? Eller har du redan varit?

• MSW

Am: Lasse Åbergs glas tycker jag är fina, fast vet inte om det riktigt motsvarar det du tänkt dig... Annars är det väl nästan lättast att gå in i en Duka (eller liknande) och spana..

• MSW

Fru FruLLan skrev 2009-05-25 10:46:08 följande:

MSW: Just det ja, du mådde ju sjukt illa och fick en kille.Det finns ju alltid ett undantag som bekräftar regeln... Vad är Väla?
    Hehe, japp!

Väla är ett köpcenter som ligger i MrsB(med flera)landskap! och ungefär en timme från oss!
    www.vala.com/index.php
Svar på tråden Livets stora och små frågor