Hallå i tråden efter lång trist jobbdag.
Det är bra AM, avreagera dig ordentligt här! (Du har ingen liten boxsäck och handskar hemma i nåt hörn?)
Hjälpte inte lökkuren!?!? Konstigt!
Vi har också senapspulver hemma!
Page, vill också se hårbild och håller tummarna för måånga valpar. Är det en hane eller tik ni vill ha eller spelar det ingen roll? Vi hade ju sån evig tur att vi "beställt" en hane och så blev det just bara en sån.
Tack till koko, EA, blivande fru, Telis m fl för bra "underlivsproblemstips"! Följer de flesta råden redan förutom det där med att tvätta enbart med olivolja, men det har jag börjat med nu! Hur som helst är det bättre efter 2 dagar med Lactal men enligt vad jag läst verkar det som vaginos ofta kommer tillbaka nästan direkt om man inte antibiotikabehandlar - ska fråga gyn som vi ska till på utredning om han kan kolla på det också. (Och kan han inte det av nån anledning så fixar jag nog Dalacin åt mig själv.) Bara en vecka kvar tills vi ska dit, är redan nervös!
Har såna sjuka chokladcravings ikväll, önskar jag vore gravid så jag kunde skylla på det!!!
Ore, blää för såna jobbdagar! Har också gråtlägen på jobbet ibland, inte så ofta som tur är.
Känner mig extremt lat den här veckan, har motionerat absolut ingenting, skyller på att vi ska vara hundvakter i helgen och gå superlånga promenader.
10 IVFer, helt obegripligt många, förstår inte heller hur man orkar...