Livets stora och små frågor
Sweets gamla dikt. Så roligt! Var tvungen att læsa den før mor. Hon fnissar æn.
Sweets gamla dikt. Så roligt! Var tvungen att læsa den før mor. Hon fnissar æn.
Nenne, det är helt omöjligt för ett meddelande att fastna nu, men jag försöker ännu en gång att skicka en kram. Så himla sorgligt och tråkigt att det inte finns ord för det.
Vad otäckt Mrs B! Hoppas att det inte beror på något allvarligt och att han får komma hem snarast möjligt!
Lappis, vad spännande med odlingen! Hoppas att minst en klarar sig!
AM, åderbråck? Var det inte ett bråck i ärret?
Såååå irriterande med BT just nu! Finns det inget ställe som vi kan flytta tråden till?
BS, vad kul att Iris hade det trevligt på sin födelsedag!
AM, har du ont av dina åderbråck? Hur kommer det sig att man får sådana? Har själv märkt att ådrorna på benen har blivit tydligare när jag har blivit äldre.
Persilja, speciellt slätbladig funkar bra som salladsbas tycker jag. Men jag gillar i för sig persilja skarpt!
Lappis, hur länge kan man långtidsodla som längst? Egentligen vore det ganska nice om man kunde föra tillbaka ett foster (hm, när räknas det som foster)i stället för ett embryo.
Koko, ingen brådska. Det är lugnt här på munsårsfronten! Det är Ozzy (Ossian) eller hans bror på bilden. Än så länge är de inte så fantastiskt söta tycker jag, men om tre veckor då vi ska besöka honom är han med all säkerhet bedårande.
Pöh, i alla klippande och klistrande har jag lyckats med att ta bort ett av mina egna inlägg. Suck...
AM, näää, de flesta bebisar ser ut som gamla skrynkliga farbröder!
Va?? Är det inte en självklarhet att få en sådan operation betald? Det är ingen skönhetsoperation precis...
Jag har genomgått en "skönhetsoperation" som 12-åring (öronplastik) och det kostade lika mycket som ett läkarbesök.
AM, vilket skit! Det måste ju vara mycket bättre att behandla INNAN bensåren dyker upp. *mutter*
Telis, om du lyckas med att logga in i dag, är det den här veckan du har vul?