Livets stora och små frågor
Angående ålder, i går försökte jag omedvetet lura min jämngamla kompis att hon fyller 32 år! Fattar inte att vi har blivit så "gamla". 32+1 ska det va!
Angående ålder, i går försökte jag omedvetet lura min jämngamla kompis att hon fyller 32 år! Fattar inte att vi har blivit så "gamla". 32+1 ska det va!
Koko, jag tycket också att de var godare än vad de såg ut att vara i verkligheten, men på förpackningen såg de verkligen så möra ut. Jag ska försöka att släppa det ämnet nu, för som alla vet har jag en tendens att babbla om sånt i all evighet!
Frejis, dumma myom (där har vi en riktig skräcködla!!) som hindrar dig!
AM, jag gillar nog de flesta kakor, allra bäst är de hembakade (inte av mig). Och jag tycker om nästan all mat.
Fast äter du så mycket bakverk så att det skulle störa en viktnedgång? (sa jag som har precis upptäckt hur mycket kalorier sånt innehåller)
Tack Telis!!!!
Frejis, bäst att kolla kanske så att det inte är halsfluss!
AM, lycka till på bråckkollen!!
Lappis, va fan??! Inte kan de väl bestämma över ert lager så där! Hoppas, hoppas, hoppas att de överlever så att ni kan frysa in överskottet igen!
Lappis, vilken klok kommentar av maken!
Oupsie, tack för boktipsen! Lånade två böcker igår och tycker att de var så där.
BS, har jag grattat dig till bröllopsdagen? Fick för mig nu att jag grattade Mrs B i stället...Hur som helst GRATTIS!!
Mat...hmm, undrar vad jag ska äta till middag idag. Har kyckling och parmesan hemma...Telis, orkar du skicka länken på kyckling, med ost och citron till mig?