Livets stora och små frågor
AM, hur går det med Livias medicinering?
AM, hur går det med Livias medicinering?
Snaily, åh så kul med den lilla krokodilen! Vår katt fick heta det ganska länge, fast han var allt annat än mysig den första tiden (läs halvåret).
Vår uppfödare sätter nog halsband på valparna vid vecka sex, så jag hoppas att Ozzy är van då han kommer till oss.
BS, tvillingar= dubbelt illamående? Hoppas att det ger sig snart, för det är verkligen vidrigt med illamående. Tycker att du är helt fantastisk som går till jobbet i alla fall.
Ha Nenne, nä, vi är nog inte så långa nu! Exakt hur många vet jag inte (J har säkert berättat).
Lappis, schizometoden fungerar säkert lika bra som de andra metoderna! Shit, blir kaniner så gamla??
Snaily, vi ska få titta på lillen nästa vecka. Förmodligen till helgen. Tycker att det ska bli jobbigt att "välja bort" en av valparna. Tur att det inte blev fler hannar.
Nenne, fniss, jo, det är väl den från Macken eller hur?
Koko, stirra på du! Låt dig inte stressas av de små jäklarna!
Apropå kjolar! Jag tycker alltid att de blir för korta bak. Tar de ingen hänsyn till att tjejer har en utstickande bakdel?!
Lappis, skönt med en rumsren kanin! Det blir så mycket mysigare när man gulla med dem utan nerkissningsrisk.
Så skönt AM! Bra knep med sugröret!