Livets stora och små frågor
Nenne, pöh, jo det har jag gjort några gånger! Dragit omkring på toapapper under skon har jag också gjort!
Nenne, pöh, jo det har jag gjort några gånger! Dragit omkring på toapapper under skon har jag också gjort!
AM, hahaha! Ja, det förtjänar du tycker jag!
Åh, du är en bra snok Vickan! Tack för info och ett stooort grattis till Kängu!
Vickan, förslag: gå inte på aw, du räknar kalorier, du "sparar" ransonen till helgen!
Jag äger en väska från Lindex för 150 kronor, och det säger nog allt om mitt intresse för sådana. Jag gillar dock fina skor, men inte att ha på mig dem. Jag har egentligen ganska okej fötter men alla finskor/sandaler/pumps och dyl ser bara fånigt ut på mig. Funderar starkt på att köpa några fina par (för att tillfredsställa ögat) och placera dem i bokhyllan.
Snaily, korven är verkligen gudomligt söt! Kan också tänka mig en smakbit. Vad är det rasen heter nu igen? Finns det någon funktionell förklaring till varför de har så korta ben?
Dags att glöta mina trädgårdshänder!
Har inte läst färdigt än, men ser att Lappis har fått ett minus.
Lappis, vilket skit! Det såg så himla lovande ut...
Kängu, tack för förlossningsberättelsen! Det lät faktiskt ovanligt "oläskigt"!
Mrs B, vad ska ni göra i Örebro?
Snaily, jag är helt senil. Har redan varit inne på sidan du länkade till, men läste nu igen och kan allt nu om korven och hans släkt! Beskrivningen på mentaliteten låter faktiskt väldigt lik dvärgschnauzern tycker jag! Förutom vallandet.
BS, jag är kvar hela sommaren så tråden är inte helt tom!
AM, du är så långt man kan komma från Skräcködla!! Dagen man fyller 30 är man urgammal i alla fall, sen kvittar det om man är 40 eller 50! Helt otroligt att du har lyckats med ditt sötförbud. Bra jobbat!
Vickan, softa hemma funkar också! Du behöver verkligen lugn och ro! (har jag bestämt )
Jag är så nyfiken på Ru´s och Roffes namn så jag aaaavlider! Kan någon inboxa mig?
Koko, sol brukar innebära munsår för min del så det vore jättesnällt om du kunde skicka salvan till mig!
Just det! Glöta var det. jag vet inte om det är ett riktigt ord, eller om det är möjligen bara dialektalt. Används som: lägga i blöt. Ett måste efter trädgårdsarbete. Dags för det nu igen faktiskt.
Känner mig lite bakfull just nu. Gjorde misstaget att svepa två öl när jag var på kollo, och blev rejält onykter. Blev tvungen att lägga mig och sova efter fylleslaget.
Urrk, jag har fått solbrända armar (och näsa)!
Förresten, jag som inte gillar att resa så värst mycket (någon som minns mitt nojiande för några år sen?), blev grymt sugen på att åka till USA! Ska nog verkligen fundera på det.