• Page

Livets stora och små frågor

BS, skydd mot slitningarna som uppstår vid plattång och hårfön. Efter tre blekningar är mitt hår som en risbuske, så jag måste behandla/skydda och platta håret!

• Page

Koko, stackars Conny!

Telis, blöta fötter mot klinker är ju livsfarligt! Har gjort en sån vurpa i ett badhus.

• Page

AM, utan skyddet skulle jag ha tre hårstrån kvar!

Slajm?!

• Page

Telis, inskrivning vecka 12?

Koko, jag fick svar på en gång när jag hade uvi, så det är nog ingen fara för dig. Trist med läckage dock...

• Page

Knipövningar, kniper ni bara, eller har ni några hjälpmedel (maken räknas inte!) till det? Köpte kulor för ett tag sen och jag tycker att de underlättar.

• Page

Telis, snart ju!!

Nenne, maken har inte lånat?

• Page

Snaily, jag är så grön av avund!!! Vill också handla hundsaker och få hem den NU! Psst, vad blev det för bädd?

Men handlat har jag gjort. Cigaretter! Urrk och blä, har återtagit en vidrig ovana som jag inte har haft på 12 år. Jag är så besviken och äcklad av mig själv! Maken måste komma hem i morgon och tala om för mig hur vidrigt det är.

• Page

Så de har inte ringt Lappis? Det måste innebära goda nyheter!!

• Page

Lappis, du är alltid välkommen till det Pageanska dårhuset!

Snaily, har en matchande tändare till ciggen. Reklamtändare från Fonus. Mycket talande tycker jag.

Tänkte också köpa en Bia, men när han har blivit lite äldre. Till en början tror jag att det blir en kartong, med mjukt fluff i! Vill gärna ha en uppdatering om det fungerar bättre med den ovala.

• Page

Lappis, hage kan lätt ordnas, men morötterna har ej vuxit upp än! Lite sallad eller mangold kanske?

Svar på tråden Livets stora och små frågor