Livets stora och små frågor
Women at lunch, är ni samlade nu? Gör en mentalvåg för Telis (hoppas på att pricka in. Finns inge mycket mer sorgligt än en ensam våg)!!!!!!!!!
Women at lunch, är ni samlade nu? Gör en mentalvåg för Telis (hoppas på att pricka in. Finns inge mycket mer sorgligt än en ensam våg)!!!!!!!!!
BS, väger Iris för mycket enligt sin kurva?
Lappis, så synd att du inte följde med. Man kan växa i goda vänner sällskap.
Lappis, de SKA inte ringa i dag! Och om de gör det så MÅSTE det vara goda nyheter!
Usch, det spöregnar här i dag. Jag måste ge mig ut på stan, men hittar inte mitt paraply. Får nog dra en plastpåse över skallen!
Får mig att tänka på att jag måste köpa ordentliga utomhuskläder till promenader med Ozzy! Har inga varma eller regntäta kläder.
Lappis, låter perfekt!! Tycker lite synd om J dock. Han har lovat att vara funktionär på nåt rally, och det nog inte ett dugg kul vid skitväder!
Lite, , trodde inget annat! Tar gärna emot tips eftersom jag inte är så belevad i gore-tex och förnuftiga men snygga kläder världen!
Så spännande med förhandlingarna! Hoppas att du får den tjänst du vill ha!
Tack Liten! Hjälp vad sportiga de ser ut! De röda var riktigt snygga.
Muggles, det stämmer!
Mugglan, både och! Trist eftersom han är mycket hemifrån i perioder, men samtidigt lite skönt att få vara ifred!
Liten, haha, inte så skoj att lägga ut massa pengar på något fult! Tur att du har vant dig. Mina fötter är känsliga endast i början, om jag plåstrar om innan brukar det inte vara några problem. Får annars skavsår av alla nya skor.
Mugglan, kom på en riktig trist grej med Js jobb. Han pratar gärna om det. Ofta och länge och jag tycker att det är urtrist!