Livets stora och små frågor
fru AM skrev 2009-05-20 09:12:13 följande:
fru AM skrev 2009-05-20 09:12:13 följande:
Ååååååh, det är ju nästan så att jag med blir kär i lille P!
koko, vilket gulligt erbjudande! Det är progesteron och Progynon (östrogen) det gäller. Jag ska till Apoteket i eftermiddag, om dom inte kommit in då så kan det hända att jag desperat ringer dig om progesteronet iallafall. Men jag hoppas att dom inte slarvar den här gången.
Lappis, hej!! Vad roligt att du är hemma igen. Det låter som du fick en jättebra födelsedag, hoppas att bröllopsdagen också blir bra!
Nenne, ja, det måste böjas i tid!
Tack för infon kängu!! Är på väg dit nu, kommer definitivt att säga till.
Krya på dig!
Men alltså, nu måste ni ju berätta - hur ser man ut om man inte har någon rumpa?!
AM, ha, hoppas att kärringen skäms riktigt ordentligt.
Huddinge kan man ju bli galen på. Jag pratade nyss med en BM för att få tid för VUL och nämner då att jag fått lite småpanik ang mina recept. Hon tittar då på datorn och ser att dom bara skickat in ett recept på Progynon, inget för progesteron. Men huuuuur svååååårt kan det vaaaaara?! Nu ska dom skicka in ett till recept i eftermiddag men fan trot.
Nåja, Progynonen är det viktigaste, progesteronen kan jag ju få från halva tråden verkar det som.
koko, åååh vad roligt att du och Conny gillade kycklingen! Men gillar man inte citron i mat så kan jag ju förstå att sambon var skeptisk.
Men jag har också hållning som en inverterad ostkrok men inte sjutton saknar jag rumpa. Tvärtom.
Det 11 juni är det VUL. *gulp*
Nenne, jaa, det är ju så där jag gör varje gång jag ställer mig upp?
Och självklart är det ett bra tecken att dom inte har ringt än. Det betyder ju att cellerna ligger där och delar sig och delar sig och delar sig och delar sig! Jättemysigt har dom där dom förökar sig som små kaniner.