Hej hej!
Vad härligt det låter med balkongfixeri, potatisland, tjocka fruLlor och mjölkbomber.
Jag har också haft en kanonbra helg. Vi har skärpt till oss och försökt laga middag att äta ihop med Mindre om kvällarna. Mysigt! för alla. Ögonen har hållit sig ok, lite dimsyn emellantå, och svårt att låta bli att gnugga när man som jag är gammal lins-användare. Svärisarna har passat Mindre i helgen och de verkar ha haft det toppenmysigt ihop. Skoj, med tanke på att de inte setts sen 15 februrari.
Själva kom vi iväg till vårt slott och har myst, promenerat, ätit jättegott och svurit över att hotellsängar aldrig passar de aktiviteter småbarnsföräldrar på ledighet behöver. Extra plus för att personalen fixade fram en kostym i strl som passade min man, eftersom hans hängde kvar i hallen, och han var fullt beredd att åka 2 h för att hämta den. Där höll den helgen på att ryka.
Idag är det mammaledigt - så mysigt att vara hemma igen. Men - öppnaförskolan är verkligen ett ställe för sig. Både jag och skruttan blir stirriga värre av att vara där. Skoj men stirrigt.
och - nu höll jag på att glömma - tanten var snäll nog att vänta till söndag med att komma, så att maken och jag fick en lördag på slottet utan hennes sällskap. BOM, men ingen fara på taket ännu. Nu ska väl ev nytt barn slippa samma födelsedag som Mindre i alla fall.
Dags att vila middag!