• Oupsie

Livets stora och små frågor

God morgon!

Grattis Nenne!

Hoppas att allt går bra med dina eskimåer Lappis så att du får fira ditt brorsbarns student. Och att de växer (för det gör de väl?) och blir starka till helgen så att de gärna stannar i magen i nio månader eller så.

Gud, vilket ångestframkallande film det lät som

• Oupsie

Det märks att BT fungerar igen för det är verkligen inte lätt att hänga med i strömmen av inlägg.

Grattis på bröllopsdagen BS. Det låter inte kul med ryggskott och illamående men ni kommer ju att ha många fler bröllopsdagar som antagligen har bättre förutsättningar

Tinga, lite nyfiken, bor i samma stad som du, var har ni köpt hur någonstans?

• Oupsie

Angående önskeålder tycker jag att 24 var ganska lagom

Egentligen är nog de flesta åldrar helt ok så länge man känner sig "i fas" med den. Själv har jag en sådan jäkla åldersnoja just nu trots att jag egentligen inte alls är gammal men jag känner inte att jag är där jag hade önskat att jag vore idag, om ni förstår vad jag menar.

• Oupsie

AM: Det är nog ingen fara. Du vet väl att 40 är det nya 30. Alltså blir du 9 år yngre om en månad

• Oupsie

Eller ja, nu gissade jag i och för sig din ålder AM. Hoppas att det inte blev helt fel...

• Oupsie

fru AM skrev 2009-06-10 10:42:27 följande:

vadå 40? jag blir ju 29 ... *med darr på rösten*
    Sa ju att jag gissade...
  • Oupsie

Helt fel uppenbarligen. Hatar att gissa *mutter*

• Oupsie

Lappis, att de inte ringer borde väl betyda att allt går enligt planerna? Tror jag i alla fall, *håller tummarna*

• Oupsie

fru AM skrev 2009-06-10 10:54:40 följande:

Idag ska jag på efterkontroll och visa upp både mitt kanske-bråck och mina totalt otränade knipmuskler ... wish me luck!
    Lycka till
  • Oupsie

Men har de tagit ut alla ägg?! Så extremt klantigt, när ni bestämt något helt annat. Hoppas innerligt att det kommer att gå bra ändå Lappis.

Svar på tråden Livets stora och små frågor