Livets stora och små frågor
Nenne: sedan skriver jag längre ner:
"Själv hade jag BIM nu på söndag så min mens kom tidigt denna gång. Uäääuäähhhh"
Så man vet aldrig förrän den röda tanten sjunger...
Nenne: sedan skriver jag längre ner:
"Själv hade jag BIM nu på söndag så min mens kom tidigt denna gång. Uäääuäähhhh"
Så man vet aldrig förrän den röda tanten sjunger...
Nenne: nu är jag farligt ute och ger dig hopp igen men Cicci skriver på samma sida:
"Jag fick ju som en brunaktig flytning förra gången jag var gravid, som pågick i 3 dagar, så jag trodde jag inte var gravid... "
31 juli har vi 3-årsjubileum - kom ihåg det nu girrrls!
Åh! Nostalgia!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1930836-631.html
Innan jag går så vill jag bara säga att:
fittoslembuskearschelfan!
Hej Cicci, vad kul att du är inne igen!
Jag skrev några grejer imorse riktade till Piggelin men de försvann så jag tror jag mejlar dig istället darling!
Nennelainen: jag förstår att du vill hålla hoppet nere. Men jag håller med Lappis, att kanske ska du testa för att få svart på vitt. Är det minus är det väl lika bra att få veta det. Och enl all samlad kunskap här i tråden så kan det ju mkt väl vara ett plus. Det värsta måste väl ändå vara att gå och inte veta?
Lycka till i efterskott Snaily!
Just det, glömde kommentera - vilket välkomnande Cicci! *också impad*
Vad sjukt det kändes att läsa sina inlägg från 2,5 år tillbaka - nästan som om det var en helt annan person... Skum känsla! Ska det ligga där i all evighet tro?! När jag är hädangången ska ngn av misstag googla fram den sidan (sökte typ på "såriga bröstvårtor") och läsa med förvåning och undra vad det var för dåre
Piggelin: sorry har inte kommit till mejlandet ännu Har för fullt upp men ska göra det änny minitt!