Livets stora och små frågor
AM - Jag står ut den korta stunden hon klämmer, älskar massagen, värmen, fukten osv...
AM - Jag står ut den korta stunden hon klämmer, älskar massagen, värmen, fukten osv...
lappis - Det är ju bara för att fördriva tiden, alla tankar finns ju hos nenne just nu!
AM - Hahaha, jamen då kan jag ju fortsätta med mina komplimanger, för du behöver ju uppenbarligen inte behandla ansiktet! Om det nu inte är så att du har tjocka lager med foundation och concealer, men skulle det vara så vill jag veta märke, för det ser sanslöst naturligt ut!
Testdagen är ofta satt senare än en vanlig bim, just för att resultatet ska vara säkert. Därför kan mensen komma innan, men progget kan också skjuta upp den, så att man inte börjar blöda är inte heller något säkert tecken...
fruLlan - Det var det jag hade för mig. Din förra bm verkade så rejäl och bra för dig, känns som att hon hade hanterat det här betydligt bättre än din nuvarande. Skit att hon inte fattat allvaret förrän nu, hoppas psykologen gör det. Och lova mig att du träffar henne/honom, oavsett om du tror på det eller inte! Ge det en chans, som jag skrev förut, det kan inte bli värre.
Jag tror ju inte att det har med könet att göra egentligen, för inte så länge sedan ville du BARA ha killar... Utan det är något annat som fått orimligt stora proportioner för att du fått gå och älta det för dig själv så länge.
fruLlan - Jo, jag vet att du har kommit på en massa positiva saker som du känner att man får med en dotter men inte med en son, om det är det du menar.
... Och nu har jag skrivit och suddat, skrivit och suddat, alldeles för många gånger, får inte ur mig något mer vettigt.
Är hur som helst jätteledsen för att du mår så dåligt.
Nenne - Tänker på dig!!!
AM - Färgskiftningar har jag också, trist att aldrig få bli bra på bild utan en massa foundation (så är det för mig iaf). Men men, jag är glad att det är något som går att täcka över.
BS - Förresten, hade ni strömavbrott häromkvällen? Vi hade det, trots att vi inte är kund till något av de drabbade elbolagen. Skönt att det inte varade så länge bara, så kyl- och frysvaror klarade sig (tänker på akalla för några år sedan när de var utan ström i flera dagar)!
Jaaaaa, nenne, kan du inte komma hit så vi får kramas lite? Tycker inte heller att det är rättvist att du ska behöva våndas såhär.
AM - Oj, det var lite oväntat faktiskt (för jag tycker inte det själv), tack! Måste nästan säga som lappis att det blivit bättre sen jag började göra regelbundna ansiktsbehandlingar. Foundation har jag (faktiskt idag) köpt nytt märke, har tidigare använt och varit väldigt nöjd med Helena Rubinsteins Color Clone. Nu har min hudterapeut (ansiktstjej ) sålt in Decleor som jag tycker ger samma resultat (jag fick några provförpackningar innan), men som dessutom ska vara läkande och lugnande enligt henne.
Fan tro't, men den som lever får se.
nenne - Det är möjligen mer synd om maken din för att han inte har oss att vända sig till men i övrigt är ju detta en oerhörd börda för er båda! Vad matar du förresten dina ögonfransar med?
nenne - Jag försöker verkligen, men kan inte riktigt komma på vad det är du ska göra? Fler ledtrådar!