• _koko_

Livets stora och små frågor

Ore - Ja, fotboll är nog det närmaste jag kommer också, både solna, danska och huligan passar ju bra in. Fast jag visste inte att det var kval på lördag...
    Nu vet jag och det är ju inte förrän på kvällen! Kramkalas innan!!

passionsblomman - Jag gör ofta det omvända, vilket är ännu värre för då blir lasagnen torr. Blä!

telis - JA, hur går det för dig, frejis, du är nog på DS nu eftersom vi inte hört av dig. KRAM!

• _koko_

passionsblomman - Tänkte precis samma sak...

Ore - Det är så olika. Jag har inte blivit bredare under mina graviditeter, bara fått mage, och då växer man inte i kläderna tyvärr. Och tvättmsakinen tycker jag ofta bara gör att kläderna känns trängre när de är nytvättade, sen töjer man ut dem igen... Men som sagt, det är så individuellt...

• _koko_

Ore - Jag samlade inte på mig något vatten heller med conny, helt utan dunderpulver, får se om jag har samma tur den här gången.

Jag har nog aldrig gjort rent en ugn... Mer än skrapat bort lite inbrända matrester i botten... Undrar om det säger något om mig eller min matlagning? Funderar ändå på pyrolys nästa gång det är dags för ugnsköp, verkar praktiskt.

• _koko_

Åh, nenne, nu bestämmer jag att det är sköra slemhinnor som irriteras av progget!

Och att du klipper fransarna förvånar mig inte, annars skulle de väl fastna i dörren när du stänger?? Vad jag vill veta är vad du matar dem med, för de KAN inte växa sådär helt av sig själva.

• _koko_

AM - Ja, man vill ju kunna låsa igen ugnen så inget barn får för sig att öppna luckan (vi har inget lås på nuvarande ugn, som dessutom är i praktisk barnlekhöjd), och sen veta att den är såpass isolerad att man inte får brännskador av att ta på utsidan av luckan...

• _koko_

passionsblomman - Smaklig måltid!

Ore - Kanske katalys (lättare att rengöra, motverkar matos)? Eller något annat, nu när jag googlade lite insåg jag att det hänt en del på ugnsfronten.

lappis - Trevlig kväll!

telis - Håller med, till nästa torsdag är det idag en hel evighet!

Svar på tråden Livets stora och små frågor