Livets stora och små frågor
EA - Vad har de för storlekssystem på underkläder där? Jag skulle tro att du är en 6a eller möjligen en 8a, men jag vet inte om de har såna storlekar på trosor? Mrs Google??
EA - Vad har de för storlekssystem på underkläder där? Jag skulle tro att du är en 6a eller möjligen en 8a, men jag vet inte om de har såna storlekar på trosor? Mrs Google??
EA - Hur bråttom är det? Ta ett måttband och mät höftmåttet. Ta det delat på 2,54 så har du tummåttet. Skicka det till maken och be honom ta med till butiken så kan de säkert hjälpa honom till rätt storlek.
Får mig fö att tänka på när jag en gång i tiden dansade (vi kan kalla det så), och vi skulle beställa tävlingsdräkter från usa. Vår tränare mätte alla i laget och beställningen skickades. Döm om vår förvåning när leveransen kom och dräkterna var ENORMA... Gissa om de måste undrat över våra mått (vi skickade alltså cm och de läste det som tum)!!!
Liten - Grattis till ett steg på närmare nya tjänsten!!!
Ojojoj, vilken mening jag fick till! "grattis till ett steg på närmare nya tjänsten"
Shit, 26-27 tum låter så himla smalt!! Jag hade 29 i jeans när jag gick på gymnasiet, och då hade jag inga höfter alls... Fast jag ska nog inte jämföra så, jag är ju 176 lång...
Det lustiga är att jag brukar köpa 10 eller 12 i kläder i usa, och enligt tabellen i länken motsvarar det 42/44. Jag köper 38 i tröjor och 38 eller 40 i byxor... Som sagt, det är SVÅRT med storlekar!
AM - Elefantbalett, vilket klockrent uttryck i sammanhanget!!!
EA - 31cm???
page - Gillar också (såklart) namnet ozzy skarpt!
passionsblomman - Glömde nästan: Tack för lugnande besked ang giftiga växter och katter!
Vår gamla katt är otroligt knäpp när det gäller mat, äter nästan inget blötfoder alls (kattuna tonfisk går ner och möjligen sheba med lax), men däremot kan hon sno sallad och majs ur soptunnan om hon får chansen?!!
EA - Ahaaaa, ja, det lät lite rimligare.
kängu - De kanske simulerar lite jaktbeteende...? Fast min gammkatt jagar tillräckligt ändå, kan jag tycka (vi har ju blivit serverade både skator och fullvuxna råttor...)!
kängu - Det läskigaste är när hon kommer in med en LEVANDE mus och ska leka med den.
EA - Eftersom trosorna har resår kan man nog inte överföra det rakt av till ett höftmått oavsett.
passionsblomman - Skicka över dem, jag har aioli som skulle passa utmärkt till dina rökta räkor!