Livets stora och små frågor
Hallå tråden!
Gifta Lili
Välkommen och vilket fint inlägg till Lappis, jag blev också världigt rörd! Men visst har du varit in förut?
Lappis
Den varmaste av kramar till dig!!! Jag har gett mig själv FL förbud (men det har ju gått sådär) för man kan inte jämföra sig själv med någon annan i det här jävlarunkiballasavskrädesrövhålssnorhelvetet man går igenom. Men det vet ju du också. När ska du till akun igen? Det kommer att funka, vännen, import eller närproducerat!!
BS
Näjjj mår du illa nu i alla fall? Hoppas det är mildare variant än sist!
Koko
Doktorn är en hälsotyp så han hade hellre sett ett äpple men fatta vad bökigt!
Naaawww, vilken söt kisse!!!! Nu vet jag varför Nancy sitter och stirrar på en om nätterna. Hon väntar på att man ska vakna så man kan lyfta på täcket - hon tar inga egna initiativ där inte. Igår låg vi sked, med henne på min arm och ibland böjde hon bak huvudet, snusade och slickade mig på kinden.
Telis
Iiihhhiii du är gravid!!!!!!! Jag tänkte på det i morse också, att nu kommer du inte att ha endo-ont på oöverskådlig framtid, kanske never again - bara en sån sak!!!
WohooO!!!
Kängu
Åååh äntä fint i Dalarna så säg! Kan tänka mig att du ägde stället!!
Nu ska jag kolla in korven!!!
Men innan jag går - JOOmenvisst fick vi ett kanonägg! Vi fick även se det på UL, där det låg som en svart liten prick i livmodern, precis där det skulle vara, sa doktorn nöjt, och vi båda var rörda av stundens allvar, fascinerade... och OM det här skulle funka så är det ju helt sjukt att vi fått se det redan som liten prick. Pricken!! Älskade lilla vän! Goffa in dig nu!!
Han visste dock inte hur många som skulle klara att frysas förrän idag, och reslutatet skulle komma via brev hem till oss så jag gissar på tis-ons att vi vet.