-
Toppenbra det är ju det som är "tjusningen" med att vara kvinna, hormonsvängningarna alltså!passionsblomman skrev 2009-06-17 20:43:36 följande:Mycket mycket bättre.De där hormondipparna kommer snabbt och skoningslöst, men det gick över tills idag.
-
Jag var ironisk, hoppas det framgickviktualia skrev 2009-06-17 20:54:37 följande:aaaaaaaaaajag håller inte med!Här har ni ett hormonmonster till! Urkans! Om halvvidrig mensvärk, humörkaos, trötthet och gråtmildhet är gravsymptomer så är jag klart i farozonen.......dag 28 idag, inget rött i brallan och det var med STOR ansträngning som jag lyckades vara politiskt korrekt idag.. gaaa! har varit i Sthlm över dagen och träffat personer som jag INTE ska säga något mindre strategiskt till. Jag klarade mig!! *klappar mig själv på huvudet* Troligen på grund av att kursgårdens matsal hade en schysst lattemaskin! *jubel*Annars har jag bestämt att inte testa före midsommarafton. OM det blir ett plus så tänker jag minsann dricka sprit en "sista" gång. Och så har jag bestämt att ett ev missfall INTE får komma på dag 38 som förra gången.. eftersom min bror råkar gifta sig den dagen....
Hoppas bara det är en tillfällig dipp och att du mår bättre imorgon? Det är inte kul med hormoner, fy f-n
Dag 28, det börjar bli spännande...smart att testa dagen efter midsommar, så slipper man fundera och kan dricka en "sista gång" Känner du igen något från de förra gångerna du varit gravid? -
Vickan - Sorry, farligt att försöka vara ironisk i skrift Jag fortsätter hålla tummarna!
muggles - jag har varit pms-ig denna äl (om jag hade någon) jag fattar ingenting? så ska det väl inte vara??? Det räcker ju liksom med en gång per månad som man försöker bita huvudet av sin man. Härligt med ansad tokbuske, bådar gott inför helgen
Piggelin - Tack! Visst är det mysigt med hus? Mitt bästa köp ever!
snaily - Härligt med korvhämtning snart!!!
kängu - Spännande! -
Glad midsommar Piggelin och snaily!
EA - du får inte dricka kaffe eller vin medan du håller på med akun alltså? Är det alltid så? vet att lappis har väl samma restriktioner.
muggles - jobbigt!
-
lappis - ja, det verkar ju liksom bli för jobbigt annars! Fast dina örter verkar ju inte så mysiga faktiskt. Skönt att det är ok med lite vin iaf
Izzie - Fy vad otäckt! Skönt att det inte var något farligt iaf.
Grattis till Frullan!!! *kram* -
kängu - lycka till i helgen om den lille bestämmer sig för att komma!
passionsblomman, lappis och vickan - tummarna hålls hårt!
Sweet - underbar semesterbeskrivning
BS - apropå olydiga kissar - jag har kört med att säga nej och låtit arg, lite morrande (låter larvigt men det funkar) och har jag velat accentuera det har jag slagit handen i bordet så det har smällt också, då brukar de backa, plötsliga ljud är ingen favorit. Sen räcker det tills slut med bara en morrande nej för att de ska fatta som passionsblomman säger. Våra går aldrig upp på bänkar eller bord när vi är hemma (men gärna när vi inte är hemma )
Glad Midsommar alla!
-
Hej igen,
föll tillbaka till min gamla vana att bara läsa
Kramar till alla som behöver det!
BS - tycker så synd om dig och illamåendet!
Vickan - Tredje gången gillt!
Snaily - Grattis till Korvkrokodilen
Lappis - Hoppas, Hoppas, Hoppas, Hoppas, Hoppas
Ego - Här är läget kli i paradiset och inväntar söndagens BOM. Har internetshoppat två nya handväskor idag så jag är lite lagom shoppingrusig. Vill att de ska komma nu! -
koko - där skulle jag också shoppa om jag hade barn Mina handväskor var också orimligt dyra trots 50% rea, jag tänker dock att jag kommer ha dem många år (säger resten av livet till mannen).
passion - det är precis sånt man vill höra. Puckon!
Telis - en del undrar man ju hur de är funtade, varför säga nåt sånt?? -
mulberry.com Har man väl köpt en är man fast....
Jag hävdar också att det är en investering -
Preview sale började idag med extra 10% off. Officiella rean börjar på torsdag.