• _koko_

Livets stora och små frågor

muggles - Hahahaha, jag tycker du ska börja med ett gravtest. Skämt åsido, jag förstår att det är frustrerande!! Jag köpte billiga stickor på nätet som jag började testa med väldigt tidigt (typ dag 8-10), när de sen började ge svagt utslag började jag testa 2 gånger per dag och när det blev lite starkare kompletterade jag med CB. Då behöver det inte bli så dyrt och jag hittade ändå ÄL.

• _koko_

kängu - Jag märkte aldrig av någon slempropp, hade en del förvärkar jag med på slutet (på kvällarna, men de gjorde inte ont), på måndagen pajjade magen, på tisdag mådde jag bra igen och på onsdag före lunch var conny född.

• _koko_

muggles - Jaså du din Big Spender! Eftersom min äl-stegring verkar vara över så fort (gav med CB inget utslag på morgonen, fullt på kvällen och sen inget morgonen efter igen, men med de billiga stickorna kunde jag se att det var på g på morgonen och slapp missa haricoten), skulle det inte ens ha räckt med två paket i månaden och då börjar det svida iaf för mig...

• _koko_

telis - Jag gjorde min första laparoscopi på sös i dec 06 (ja, det minns ni väl här i tråden? ) och blev väldigt väl omhändertagen där också. Minns att det var nära förlossningen och att jag blev både ledsen och peppad av att se nervösa blivande föräldrar och lyckliga nyblivna...

• _koko_

Hej cicci!! Jättefin melodi i dotterns namn! Och bränt popcorn var verkligen en bra liknelse.

• _koko_

Telis - Låter ju som att du är en klockren kandidat för aurora-samtal... Det är så svårt att säga något om förlossningar, de som haft bra upplevelser är positiva och de som haft dåliga är negativa, såklart.

• _koko_

lappis - Skulle det bli så att ert barn kommer med flyg är det ju helt fantastiskt ändå. Sällan kommer väl ett barn vara så efterlängtat! Sen är det förstås hemskt sorgligt och orättvist att ni isf fått kämpa så länge utan resultat, men för barnet som ni då adopterar har plötsligt rättvisan infunnit sig. Hmm, det var svårt att formulera på något vettigt sätt, hoppas du förstår vad jag menar...

• _koko_

telis - Jag ignorerar torsdagen aktivt just nu, livrädd för att jinxa något.

• _koko_

cicci - jag har föreslagit fredag, men funderar nu på om inte frejis ska få bestämma en dag när hon vaknar och känner att idag är en bra dag! Jag kan nämligen alla dagar den här veckan fortfarande (vilket nu iofs bara är 3 kvar).

Svar på tråden Livets stora och små frågor