• _koko_

Livets stora och små frågor

page - Ja, fast vi är så vana nu att man knappt tänker på det. Han har nya blåmärken nästan varje dag.

Jag lämnade urinprov i förra veckan för odling, men eftersom hon inte hört av sig är det nog ok. Skönt. Har inte direkt haft några symptom men eftersom jag börjat få svårt att hålla tätt tyckte hon det var bra att ta ett prov ändå. Skitkropp, jag är ju jätteduktig med mina knipövningar.

• _koko_

page - Har funderat på kulor, måste nog investera i det nu. Då märker man ju verkligen om man gör rätt också!

telis - Tänkte att du nog inte ville höra om något sånt. Men samtidigt tänker jag att det är bättre att nån vågar säga något, kanske kan det få någon annan att göra lite fler knipövningar och slippa problem?

telis - Det här med kub är verkligen svårt! Jag gick med på kub av helt fel anledningar med conny, stoppade huvudet i sanden fullständigt och hoppades att det skulle gå bra. Jag och sambon var nämligen inte alls överens om hur vi skulle göra om det visade sig att vi bar på ett sjukt barn. Har man gått igenom så mycket som vi gjort för att få barn, HUR tar man då bort ett barn som är sjukt (om vi nu bortser från de sjukdomar som är så allvarliga att barnet inte kan överleva eller få ens i närheten av ett drägligt liv)?? Det fattar jag fortfarande inte och tackar gudarna för att jag inte behövt ta reda på.
    Samtidigt kan det ju vara bra att göra kub (och fvp) ändå för att kunna förbereda sig om man nu väntar ett DS-barn och väljer att behålla det.

• _koko_

BS - Ja, jag vet inte. Har fått tips om att testa knipförmågan genom att "knipsa av" kisstrålen eller att stoppa in fingrarna i det heligaste samtidigt som man kniper, och jag klarar båda galant... Jaja, det finns värre saker att drabbas av! Förhoppingsvis ligger bebisen långt ner och trycker på blåsan och då borde det ju försvinna efter förlossningen. *hoppas*

snaily - Men SKIT, sommaruppehåll, vad är det för påhitt??

• _koko_

Skönt med barnfria kvällar och mornar, muggles och Mrs B!

Nu ska jag åka hem och ta med sonen och sambon ut på lite shopping.

Kramar till ALLA!

• _koko_

Jag kommer till GH 11.30! Och därför måste jag jobba nu på förmiddagen, för efter lunch åker jag och hälsar på en kompis som ligger på sjukhus (troligen blindtarmen, men de famlar lite, precis som för mig för nästan exakt två år sedan... Väcker många mer eller mindre jobbiga minnen till liv...).

Apropå roliga olyckor - ni minns väl att jag tappade båda tårtorna i trappan på connys namngivningsdag??

• _koko_

Om man vill variera smördegssnurrorna är det väldigt gott att smeta vanlig kaviar i dem i stället för tapenad!

(kan ju inte lämna er helt )

• _koko_

lappis - Förstår!!! Men telefonen ska banne mig hålla sig knäpptyst idag!!

• _koko_

AM -

"Tunnbrödstornen" såg underbara ut! Hmm, undrar om jag kan lära mig baka mjukt tunnbröd??

• _koko_

Smyger in med huvudet fullt av tankar på lappis...

Tack för mysig lunch igår, typiskt att jag blev så mätt, hade gärna tagit en tredje portion efterrätt!

Skyndade sedan vidare till min kompis som såg blek ut men var rätt pigg. crpn hade dock fortsatt stiga till rena fantasinivån och jag är rätt orolig eftersom de inte vet vad det är...

Nu ska jag gå upp till mina killar. Hoppas herr och fru lappis får en underbar dag!!

• _koko_

Hade skrivit ett långt inlägg tidigare idag, men sen hängde sig min telefon innan jag fick iväg det.

Så nu orkar jag bara skriva stort grattis till lappis och herr lappis! Nu jäklar!

Svar på tråden Livets stora och små frågor