Åter här efter att ha haft kompisar på besök sedan torsdagskvällen...
Passionsblomman: Attsingens att inte allt gick vägen... Fortsätter hålla tummarna för huset och makens jobb!
Lapinette: Låter som att ni har jättehärligt på semestern, NJUT! (Det är du väl värd!)
Tinga: Hoppas att det VAR en vändning för Piff och hans kräkningar.
Snaily: Ser också gärna mer korvfoton
Snork: En handväska till!!! Coolt med så många fina väskor
Muggles: Tur att handväskan kom tillrätta, och skicka hit huslänken - jag vill se!
Vänner: Känner igen listan till fullo, och jag är glad att det inte är mer att tänka på. Och kanske skulle plocka fram den luftorkade skinkan ur frysen. Det enda som är tråkigt är att jag inte får ha den ihop med Brieost än på ett tag...
Vickan: Du är säkert ute och tältar, men hoppas ni får en härlig vecka, och att ni har något bättre väder än det ihållande regn som det är här... Annars så får man väl vänta ut regnet genom att ligga sked och mysa Jobbigt när man ska äta bara...
Hmm, känns som att jag har glömt en massa... Läste ikapp litet igår, och resten idag, men orkade inte anteckna vad jag skulle kommentera.
Känner mig litet uppskruvad efter kompisarnas besök, som mest 5 personer här på besök. Och det ÄR en del jobb med att vara värdinna, och fixa och dona, så det är nästan litet skönt att de åkt... Fast det var jätteroligt att ha dem här!