välkommen passsionsblomma!
och Pfanzenpaust(?) är välkommen du med, men antar att du dyker upp igen när det är dags..?
hellå i värmen!! Idag är det skönt att ha en tomt med mycket träd - SKUGGA!! Wohooo!
Snaily
missade dig ju precis!!!! Tråkigt med arbetslöshet, been there done that... Hoppas att han hittar något snart, eller att han hittas av någon som vill anställa honom, snarare. Förstår att ni vill bo kvar!! Förresten, dags för utredning i veckan, va?!?! Hurra!!!
Vickan
jahaaaa, men herregud det är det sämsta på deras meny, fatta vilken upplevelse ni missade!
mina symptom so far. Illamående, täppt i näsan, mensvärk, stora bröst, vårtgårdar som pannkakor ...
nej, nu skojar jag faktiskt. Jag känner nästan tamejfan ingenting. Vilket kan betyda vad som helst. Avvaktar en vecka till innan ni (och vi) får svar.
Vi har en surkart här idag. Nancy har varit så grymt väldresserad när vi haft henne ute, hon har knappt gått av tomten (bara någon utflykt till ena grannen men kom snart tillbaka). Igår när vi tvättade fönstren kom dock hornen och med två språng flög hon ut genom fönstret och sen var det som att se en gepard på savannen försvinna bort i fjärran. Ffreedom at last!! Kattjävel. löööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö *sorry, avbruten mitt i det spännande* Nenne efter i träskor (är man på landet så är man) men bara ben och brännässlor är en dålig kombi. Dock fick vi fatt på henne inne hos andra grannen efter att P rasslat med ett löv. HA! Lättlurad är hon också! Men sen nä vikom in så gömde hon sig i sitt gamla säkerhetsställe i terrariet tv-bänken och sen sov hon i vardagsrummet hela natten tills mannen hämtade henne i morse. Idag har hon snällt satt på sig selen och sen suttit på trappen och trökat tills hon vänt sig om för att gå in. Stackarn. Men jag skulle aldrig förlåta mig sälv om hon försvann och blev påkörd eftersom vi lovat uppfödaren att inte ha henne lös än.
Men nu sitte rhon här och kelar så kanske är åtminstone jag förlåten.