Livets stora och små frågor
Jösses vad många inlägg.
Ni som springer eller bara dejtar i helgen - ha det så roligt! Skulle varit skoj att vara med och Gbg-dejta.
msw - även Mindre har trillat, från vagnen. Trots att vi hade 2 selar i den - som vi inte använde. Uslaste dagen i mitt liv.
AM - blev helrörd av ditt inlägg, lite melankolisk så där. Det lät så definitiv, och som ett "avsked" av den delen av livet. Jag är usel på avsked kanske ska nämnas...
Morgonträning - funkar fint om det är promenad eller styrketräning. med lite vilja kan jag simma på morgonen, om en tjusig hotellfrukost väntar efteråt.
ÄL är över för denna gång, och nu är det bara att vänta och se. Hoppas mina feromoner vädrar bort - för jag börjar tröttna på att lukta sex trots ett flertal duschar. Det måste varit en attans till ÄL, för så här har det inte varit innan.
Lycka till i helgen Cicci - få se om party-stilen funkar även denna gång. Be maken att ta det lite lugnare den här gången kanske...
Frejis - hur har det gått?
Ä, kommer inte på mer nu. Ha en bra dag! Ska skriva shoppinglista: muggles spenat-lax och lappis fondanter står på menyn för imorgon. Måste komma på nån bra lunchmat med.