god morgon!
sweetieeeeeeeee
Grattis till jubileet av splashen på tunnelbanan! *krulltrumpeter* Men även en kram till dig och mannen, så många före mig har skrivit så klokt; du tog rätt beslut men det är klart det känns tråkigt att man inser sina begränsningar. Men som du säger, det är en av världens dyraste städer och det är inte värt att lägga alla pengar på boendet om ni ändå inte kan utnyttja resten av stadens möjligheter ibland (iofs finns det hämtmat i Sorsele också men där skulle ni ju ha råd att äga pizzerian, ). Vem vet det kanske dyker upp en ny chans med lite billigare hyra?
Och vadå, här får vi dryfta allt oavsett karaktär på huvudbry!!!
Så Frullan, nu fick jag lite dåligt samvete att jag skällt på dig eftersom det verkar uppenbarligen som att du behöver akut professionell hjälp, Tinga skrev ju hur bra som helst - du måste kunna tänka att du kan ändra dig!!! Så jävla envis kan man inte vara att inte ens se att det KAN hända!
Ego
Fortfarande brunt, idag som Stracciatella-glass. Fortsättning följer. Men tuttarna har slutat ömma helt och ja, jag vet inte. det är samtidigt jobbigt att läsa vad ni spekulerar att det kan vara, för samtidigt kan det ju vara NADA och jag hoppas ju redan tillräckligt själv, även om jag förstår att ni vill också att det ska vara positivt.
Nu ska jag fika och sen jobba järnet! Kram på er!