• Lapinette

Livets stora och små frågor

Cissi - vi jobbar hårt på tvillingar ! Svar: ja, man får sexa själv vid FET.

• Lapinette

Gällande lunch så hänger jag gärna på i nästa vecka MEN jag har ingen som helst aning om när jag ska till Uppsala samt på onsdag är det utspring, brorsans äldsta tar studenten.

• Lapinette

GER UPP!!!! Blir utslängd härifrån varje gång jag skriver något.

• Lapinette

Komiskt nog så lyckades jag få med detta inlägg och inte alla andra kommentarer jag försökt med under eftermiddagen.

Som sagt, fortsätter att hålla tummmarna för nenne!!! och önskar er övriga en härligt, regnig, mysig i soffan kväll!

• Lapinette

Det måste vara vi med agressiva inlägg som blir utslängda nenne. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, vad less jag blir ...... varför kan inte du och jag få den där tomtebolyckan?!! Säg till om du vill hänga med till IKEA när grabbarna är och kollar på fotboll.

STOR KRAM, det är verkligen SKIT, SKIT, SKIT! (ytterligare en som alltid har haft svårt att säga könsord).

• Lapinette

nenne - även om det känns skit att testa så är det bra och se så det inte är något tjall, typ utomkveds eller tidigt missfall. Sen så finns det ju dem som faktiskt blöder men ändå är gravida. De säger att man ska testa även om man blöder .. vilket självfallet jag ALDRIG har gjort men nu så här med facit i hand så förstår jag varför det kan vara bra.

• Lapinette

SHIT POMMES FRITTES ... vad läser jag!!! Tror knappt mina ögon och sitter här och skriker på jobbet!

GRATTIS NENNE!!!! Stort jävla jättegrattis!!! KRAM till dig och maken!

• Lapinette

Jag håller på och läser ikapp och har läst om proggisar. Säg bara vart jag ska skicka dem och hur mycket. Jag vill nog spara några kartonger själv utifall att jag ska testa någon gång efter FET (vissa kliniker förespråkar prog efter FET dock inte CvL).

• Lapinette

Normalt så slutar man vid plus eller mens när man gör IVF.

• Lapinette

EA - jag har typ 6 kartonger hemma och är inget större fan av Crinone. Hur många behöver du?

Svar på tråden Livets stora och små frågor