telis - Jag säger bara: GRILLEN! Inte ömalmstorg och inte korv med bröd, men väl med mos blev det till lunch idag eftersom jag inte kunnat få det ur huvudet sen igår. Trots falukorv till middag?!!! Mmmm, satt fint vill jag lova!
mrs b - Hoppas matshoppingen gick bra! Jag älskar(!) att handla på ica maxi/coop, men det gör ju att mina turer blir alldeles för långa för conny som brukar tröttna halvvägs.
tinga - www.mjolkfri.com/forum_trad/139/sinlac_mjolkfri_valling!/ Kanske kan ge något tips om inte Mrs B kan hjälpa?
muggles - Jag pratade ju till och med med cicci på morgonen när det hade satt igång och tjatade på henne att åka in...
Tack för tvättmaskins-tips! Jag lutar ju väldigt mycket åt Cylinda eftersom många säger att de är bra, och de är ju klart billigare än Miele. Det jag tycker är viktigt är:
- Kvalité
- Energiförbrukning
- Tvättid
- Fördröjd start
- Tvättmängd
Kul att du också gillade schloss b. Undrar om det är samma goda cider som jag köpt som du menar, har dock inte sett någon sån bild på den?! Skrattretande hur som helst, 0,5% ÄR ju alkoholfritt!
Ja, utbudet är ju enormt nu jämfört med förut, såpass att jag blir irriterad när de INTE har alkoholfri öl på krogen.
nenne - Här är det snustorrt på den fronten för tillfället, så någon orgasmnatt blev det garanterat inte. Inte tillsammans iaf.
snaily - Du tyckte du var ett ufo och jag satt först och tänkte på att jag inte sa ett knyst och sen tyckte jag att jag babblade alldeles för mycket... Herregud vad man ska fåna sig!
BS - Håller tummarna för lyckad kub!
sweet - Så fint skrivet till FruLlan!! Läste det på mobilen och såg först inte vem som skrivit (började mitt i), men jag visste ändå att det var du.