snaily - Groumpf!!
lappis - Har lagt upp inspelningarna nu, börjat kolla lite på komprimering och bränning (filerna blir nämligen enooorma), men blev för trött och gick och la mig i stället. Och som jag sa igår, det är på tiden att jag lär mig detta, så tack för (den omedvetna) sparken i baken!
AM - Jag har bara varit på wasahof av de ställena så kan inte jämföra, men wasahof gillar jag iaf.
BS - Skönt att kub är överstökat och med bra resultat! Härligt också att middagen blev bra till slut!
snorkis - Grattis till katten! Hur gamla är era befintliga katter? Vår 8-åring har ju fortfarande efter 1½ månad lite svårt att acceptera nytillskottet fullt ut, men nu är det mest när de överraskar varandra som det blir väs och fräs.
Jag använde mina bellaband (precis såna som sweet länkade till) jättemycket under förra graviditeten, men nu på sommaren blir det väldigt varmt med dem, så nu har jag knappt använt dem alls. Kan ju också bero på att jag redan hade gravkläder att växla till den här gången, vilket ju alltid är bekvämare än oknäppta vanliga byxor med extra resår över.
Vickan - Jag skulle helt klart köpa gravbyxor och inte vanliga för stora byxor. Vad ska du med dem till sen? Förutom att de redan nu antagligen sitter dåligt över lår etc.
I morse drömde jag att conny sov jättelänge, och när jag sen vaknade av att sambon gick upp för att göra välling var klockan 10 i 9, vilken sanndröm!!! Visserligen blev jag väckt av katterna inatt och låg vaken en stund, men känner mig ändå väldigt utsövd!
Nu MÅSTE jag jobba, ska presentera lite av det jag gjort i eftermiddag...