Jaha, nu har jag läst ikapp, och minns inte vad jag skulle kommentera??? Får nog läsa igen, men först måste jag få iväg litet beställningar.
Men jag skrattade en del åt morgonkonversationen i alla fall.
Och min stukade fot är så illa tvungen att bättra på sig, för den och jag har en orienteringsinsats kvar att göra innan vi pausar och ger oss på yoga, simning och promenader istället. Och det var denna insats jag skulle försöka bibehålla en liten gnutta form till, utrustad med pulsklocka och allt för att bara småjogga.
I övrigt var jag mäkta irriterad i morses. Hela vägen till jobbet låg det en bil nästan klistrad bakom min, kändes som att hon låg MAX 20 m bakom mig. På 90-väg där jag höll ca 95... Och så hade hon mobilen vid öret. Gillades inte av mig. Några lätta inbromsningar, och hon fattade ändå inte (nu hade jag även hunnit identifiera att hon satt och smaskade tuggummi, hade hemska kläder på sig och det hängde minst tre gosedjur i backspegeln) Jag grävde djupt ner i mina fördomar och tyckte att det var en otroligt korkad brud, och blev ännu mer irriterad. Till slut fattade hon att jag inte ville ha henne så nära, så då körde hon om. Tack för det.