Livets stora och små frågor
Kan någon inboxa länken till mig. Har den sparad på jobbdatorn, men inte här hemma. Vill se exakt hur hemsk en osminkad jag ser ut när jag kisar i solen, bredvid alla söta BT-tjejerna. MrsB och Malte var med på picknicken ett tag också, men jag vet inte om muggles hade hunnit dra fram kameran än då???
*vinkar till B Fru L* Synd att det inte tagit sig än, men det är ju en (förhoppningsvis) härlig sommar kvar innan sjukhusbesöket, så det kanske är överkomlig väntetid ändå... Ligamentsmärtor noteras, antagligen är det så. För magmusklerna verkar vara där de ska i alla fall. Praktiskt med ett fullblodsproffs i tråden
BS: Sällar mig till kören som tror att det är bra att ta upp förlossningsrädslan så snabbt som möjligt, och få en handlingsplan för det - hur nu den kan se ut.
Imorgon ska jag till gbg, inspirationsdag "Kvinnor i tiden". Ska bli skoj, tror jag. Skönt att komma från jobbet ett tag, om inte annat.
Hoppas att jag har litet tid att dyka in i någon klädaffär också, och leta mammakläder. Tror jag behöver fixa några mammajeans, har svårt att klara mig på de två par som ff passar, smutsar ner dem ganska lätt på jobbet om jag behöver klättra runt bland maskineriet...