Men vad konstigt! Jag satt och sa att fruLlan vill minsann precis som cicci ha tre barn till Liten på brunchen, så fel jag hade!! Var helt säker på att vi pratat om det och trodde jag var den enda av oss tre som inte ville ha tre! Eller just nu alltså, man vet ju inte hur det kommer att kännas sen.
Åh, har precis tryckt i mig en tallrik naturell yoghurt med quinoamüsli och är redo för lunch... Ja, jag vet, det låter så nyttigt, men grejen är att jag inte åt någonting nyttigt över huvud taget igår (bortsett från frukosten), och mår rätt illa idag...
Grattis igen till BS, håller tummarna för illamående light den här gången!
Grattis telis till eskimåerna, tycker dock även jag att de borde få flyttas till privat klinik om ni vill försöka få syskon!
På fredag får vi hämta vårt lilla yrväder, gissa om jag längtar!! Tänk vad två veckor kan gå fort... Lite nervöst är det också, men jag känner mig ändå rätt säker på att det kommer gå bra.
fruLlan - Sååå tråkigt att du fortfarande har sån ångest över roffe!! Lider med dig men tror också att du kommer över det när h*n väl kommer. Det är ju många som är rädda för att inte kunna älska andra barnet lika mycket som det första oavsett kön, men jag har aldrig hört talas om någon som det verkligen inträffat för.
Har hittat en ny favvoaffär: shop.yorrik.se/ Dyra barnkläder, men åh, så enkla och fina! Fyndade lite utgående saker till conny igår. Dumt att bodysarna har omlotthals bara, för det gillar jag inte alls.