Livets stora och små frågor
muggles
kolla under svårt att bli gravid och en tråd med nr 6.
muggles
kolla under svårt att bli gravid och en tråd med nr 6.
Järnkaminen
har du kollat så du inte har endometrios? Vet inte hur man diagnosticerar den men det är några här i tråden som har endo som säkert kan svara på det.
ja visst är det härligt härinne!!! Med eller utan barn!
Lappis
åååh det låter så jävla underbart!!!
passionsblomman
ja du behöver sannerligen också en kram!!!!! Hur mår du? (ej att blanda ihop med "hur går det?" som mina vänner börjat säga istället )
semester... en vecka i fjällen, några dagar i fäbon och resten hemma med lite husfix och piff!!! Längtar som satan!!!
Page
åååh snälla säg, säg!!!! Kör ni med rätt boggeytryck?
Mrs B
Inte helt omöjligt!!!
passionsblomman
men alltså, har du så dåligt stöd från din man i detta projektet (tjuvläste i er andra tråd)? Eller är han bara dålig på att visa det? Han kanske själv tycker att det är jättejobbigt men vet inte hur han ska göra? Eftersom du hade ÄL före du gjorde inseminationen så borde du väl kunna testa nu...? Och blir det minus så kanske det var för tidigt men hallå, med det humöret och menskänningar, heheheheh ! KRAAAAAAAAAAM
BS
usch, vilken mardröm! Blir min karl så där så åker han på spö! Det ska inte bara vara jag som ska vara förälder! Hoppas han gör det bättre denna gången ni får barn!
Han har säkert massa bra kvaliteer för övrigt men som du beskrev det nu så blev jag bara mållös.
bra metafor, passion!!
Då hänger jag med i hur han är, hahaha det där med skithuset stämmer här hemma också! Min man är väldigt konflikträdd och vi kan fanimej inte gräla för han tänker mer än han pratar och jag är snabb med orden ut genom munnen men får ju aldrig någon respons och sen blir jag totalt SKOGSTOKIG om vi blir osams på kvällen och jag märker att jag börjar somna och han inte ens har sagt något till sitt försvar eller whatever utan ligger bredvid och stirrar i taket och suckar. Vafan nu blir jag ju uppeldad, hahahahah! Men det är nog det enda jag stör mig på, och det händer ju så sällan så han kommer undan m ed det för jag hinner ju glömma bort mellan gångerna hur han är då.
hahaha jag har insett att jag ska vara tacksam att han vill ha mig än tvärtom....