Jag är här och har fått en tid på mammamia idag hos JÅ. De ska kolla lite närmare vad det kan vara, då jag är lite öm i magen.
Har dessutom dov mens värk idag Fast nu är det lugnt...
Känns bättre efter en natts sömn men det gjorde fortfarande ont när jag vaknade...
Nu vill jag helst inte att den ska komma förrän 1 juni, för då får Victor gå full tid på dagis hela juni och det hade underlättat lite... men men det ´blir som det blir. Jag längtar efter honom nu, så det skulle vara roligt om den kom med.
BS, det var snabbt marscherat ag din kompis. Herregud, men det ger ju hopp till mina singel kompisar iaf! Som vill ha barn snarast...
Kängu, tvillingar? Wow, hur kändes det i drömmen?
Telis, läste i går hur din man inte fattade vad som menades med plusset när du visade testet, sååååå gulligt manligt
Det är så häftigt det ni lyckats med och omvälvande, hur ball som helst och jag kan inte sluta le fortfarande!!!!!!!
FAN VAD KUL. Tänk i februari när vi ALLA är lediga med bebisar i olika åldrar, vi får boka HELA mornington för att få plats!
Hur yttrar sig havandeskapsförgiftning och varför får man det? Någon som har koll?
I dag har vi varit på utveckling samtal på förskolan, det var intressant att få höra om sin son
*STOLT*
Han är tydligen väldigt snäll mot sina kamrater och puttas inte och så där, det värmde mitt hjärta att han har god kamratskap, det kommer man långt med framåt