Livets stora och små frågor
Tänk vad mycket missförstånd och intriger det kan bli via internet!
Tänk vad mycket missförstånd och intriger det kan bli via internet!
BS - det finns MASSOR att se och göra i Kalifornien så för oss var det svårt att begränsa oss så det inte bara blir en massa timmar i bil.
SF - ska ju vara fint och är den staden i USA, förutom New York som jag helst av allt velat besöka. Sen har jag barndomsvänner där.
Yosemite - för att jag och maken älskar att vandra och storslagen natur.
Bodie - är en spökstad som var aktiv under guldrushen
San Diego - höll jag på att missa men förstod från Telis och min väninna i SF absolut var värt ett besök. Där ligger Sea World och ett enormt zoo.
Los Angeles - för att få lite av all kichighet och kanske besöka några av filminspelningsställen, gå på walk of fame
Los Olivos - för att besök vingårdarna och äta på Hitching Post (för er som sett Sideways)
Carmel - en charmig småstad utmed kusten då vi vill åka den berömda Highway 1
Napa Valley - för att vi älskar vin och vill besöka lite vingårdar
Om du vill se lite vackra bilder bl a över Bodie och Yosemite
www.rucksack.se/resmal/kalifornien
snorkfröken - har du febers så är det svårt att avläsa tempen. Själv har jag varit småförkyld av och till och det brukar inte påverka.
Mrs B - lycka till ! Själv så bokar jag ALLT och min brorsa retar mig för min ospontanitet men attans vad bra det blir.
Mrs B - det blir säkert jättebra men jag förstår hur du känner då jag själv är så jäkla planeringsfixerad.
Tinga - hur går det med semesterplanerna? Är grymt nyfiken på vad det blir för stopp (har ju själv börjat tittat på södra England + Bretagen).
Amsterdam!!! betydligt roligare än Bryssel.
passionblomman - ett test kanske kan stilla din ånger? Jag är ingen testoman men om man mår så dåligt av att gå och vänta så kanske det är bättre att få ett besked. Sen så kan du antingen strunta i spriten i Midsommar eller dränka dina sorger ... som jag försökte göra för två år sedan.
Jag menade typ på fredag morgon så du kan slappna av på Midsommar. Eller kanske skulle det förstöra firandet? Hade du ÄL på dag 13 så borde man väl kunna se något på dag 27?
nenne - tror du verkligen att din karl kommer att förändras när ni har fått barn? Det tror inte jag. Han kommer att vara lika go men något tröttare än tidigare. Själv är jag övertygad om att min make kommer att bli världens bästa men jäkligt sträng pappa medan jag är ytterst tveksam gällande mig själv och mina mammakunskaper.