• Lapinette

Livets stora och små frågor

Vad lugnt det var här inne igår kväll.

Piggelin - ja, jag vill tro att det är lite av ett nationaldrag med diskussioner.

Vickan - så du har symptom! Ja, då lär ju ett gravtest visa positivt för hittills har du alltid haft rätt. Kanske lite progesteron och trombyl skulle vara något för att få den lille att stanna denna gång?

Efterlyser Frullan! Hur går det?

Ego - jag är ogravid ...på mornarna och gravid på kvällarna. Bra va?! Nej, jag tror faktiskt (försöker ställa in mig på det) att det har gått åt helvete även denna gång.

• Lapinette

Känga - slempropp!!! Är det snart dags?

• Lapinette

Vi åt också lax igår kväll och jag unnade mig ett glas vin . Sa nej till vin på lunchen med mitt jobb för att spara mig till kvällen så jag skulle få lite Les Belles Dames.

• Lapinette

Telis - det bara MÅSTE vara hormonerna!!! Själva fick vi världens gulligast mail imorse från vännen som är kvar i SF (hans fru är ju i Sverige när vi är där). Han insisterade på att möta upp oss när vi landar och skjutsa oss till hotellet fast vi redan har tackat nej och sagt att vi tar en taxi.

• Lapinette

Telis - om det känns så hemskt med Kalifornien, kan ni inte helt enkelt avboka?

• Lapinette

Telis - försök och kolla vad ni förlorar på att avboka resan!

MSW - har BIM i början på nästa vecka så helgen är luuuuuuuugn.

• Lapinette

Ahhhh... förstår det är övertalning herr Telis som gäller för att få komma till det turkosblå vattnet i Grekland.

• Lapinette

Järnkaminen - låter som ett bra beslut, att besöka gyn efter sommaren. Under sommaren är nästan inga läkare på plats i alla fall. Ha det så skönt på Öland!

• Lapinette

snorkfröken - min akup jag går hos nu har inte satt några förbud mot varken kaffe eller vin mer än att hon nu senast sa, bara för att jag frågade, att jag inte behövde bälga i mig vin ... undrar om hon sett på min tunga, känt på min puls vad jag har gjort de senaste månaderna !

Det enda min nuvarande akup säger är att jag inte ska äta kallt, sitta kallt och sen ta mina örter... ja och inte bälga i mig vin då men jag antar att ett glas då och då är ok.

Min förra däremot satte en massa olika förbud varav kaffe, stark mat, kall mat, alkohol, ingen träning med hög puls etc. Dricker faktiskt då hellre örterna och lever ganska så normalt.

• Lapinette

kokisen - Vad skönt att Frullan inte behövde gå och vänta längre. Blev det en Roffe eller en Roffa?!

Svar på tråden Livets stora och små frågor