Livets stora och små frågor
Fy f'n vad det är kallt!
Fy f'n vad det är kallt!
Ore - *viskar och tittar runt att vi verkligen är ensamma här* Jag tror att jag är gravid. Rättare sagt jag är det tills mensen kommer.
Liten - att få ett befruktat ägg har inte varit någon garanti tidigare.
Jahapp och så kunde jag inte låta bli och pappersmuffa och såg nu något som inte var vitt . Lite kornigt men med lite färg ... så vi får se vad som händer i eftermiddag.
Var inne och kikade på FB - STORT GRATTIS Kängu!
Telis - det har inte ens hunnit bli lite rött utan var något mer som såg ut som Crinone med ljust, ljust utblandat rött MEN det är bara det att jag har verkligen inte haft något alls fram tills nu. Så fort jag ser "något" så kopplas det ihop med en blödning = mens. Var så himla övertygad igår kväll att jag berättade för maken vad jag trodde. Känner nu lite som jag lurat honom ... även om han säger att det inte alls är så.
Vad hade du för symptom i början Telis?
kängu - återigen stort grattis!!!
Jag har gått på devisen som mugglan sa igår att jag faktiskt är gravid eftersom min mens inte har kommit. Sen har jag haft molvärk emllanåt riktigt ont i magen sen i söndags utan någon tillstymelse till blödning. Ja och förutom det stora bröst (dock inte ömma), halsbränna, frossaatacker, rapningar och yrsel när jag reser mig för snabbt. Allt detta har kommit de sista 2 dagarna. MEN brösten kan bero på Crinonet, halsen och frossan pga att jag är sjuk så man vet ju aldrig?
Försöker nu intala mig själv i positiv anda att allt kommer att bli bra oavsett vad som händer. Blir det inget mars barn så får vi resa och njuta av livet i ytterligare 1,5 år innan vi åker och hämtar vårt lilla knytt.
Liten - ingen gång är den andra lik!