Livets stora och små frågor
BS - det är ju inget fel på oss och allt ser bra ut så förmodligen skulle vi kunna, eventuellt... vi får se ... lyckas en dag. Men jag orkar inte med ytterligare 2-3 år så här. Jag gillar att leva för mycket och är allt för egoistisk att tycka att ett barn är värt all denna uppoffring och nervpress. Vi har det så jäkla bra jag och maken så i sådana fall lever jag hellre fullt ut tills det är dags att hämta hem ett litet sött barn från andra sidan jordklotet.
Det jag ska börja med nästa vecka är att TRÄNA, gå till SATS och köra järnet, sätta på mig mina nya (hann bara använda dem 2-3 ggr) löparskor och det jag ska börja med redan i helgen är att dricka mig full . Har redan sagt åt maken att det blir en sväng förbi Melanders fisk och sen öppna en flaska champagne på lördag kväll ... eller varför inte redan imorgon kväll. Ska nu inte sitta hemma och deppa utan ge mig ut och leva.
Sen får vi väl se när den där jäkla tanten kommer. För min del kan hon dra dit pepparn växer dvs hon behöver inte komma alls. Kan lika gärna gå in i klimakteriet på en gång så slipper jag ha mens varje månad.