Jag har en super organiserad m2b, som skriver låååånga listor i excel.
Sen så har jag min egen lila "scrapbook" där jag klippt ur checklistor från olika bröllopsmagasin.
Det är säkert bara den obligatoriska nervositeten som infunnit sig lite tidigt bara.
Ska dessutom ut och flänga i helgen. Snabbvisit till England. Också åker vi till Gotland på onsdag nästa vecka. Både min mor och svärmor fyller 60 dagarna efter varandra. Så jag vet att jag måste försöka få de viktigaste grejorna gjorda denna vacka helst....
DanKat skrev 2009-05-12 13:00:05 följande:
TinkerBelle: vad jobbigt att det känns stressigt för er! Har ni kollat listan här på BT med allt man ska tänka på inför bröllopet, det är jättebra att ha en överblick över allt som ska fixas så man kan planera när man ska ta tag i vad! Hoppas klumpen i magen försvinner!F A M E skrev 2009-05-12 07:15:52 följande:
Här går det framåt, inte toksnabbt men nån grej nu och då iaf Vi har precis sambeställt hjärtris med två kompisar som ska gifta sig, så det är på väg Och så ska vi hem till mina föräldrar i helgen och lämna in klänningen på en ateljé så dom får fixa det som ska sys på den, plus att jag ska köpa underkläder samtidigt Hur går det själv?