Så ledsen för din skull att det inte blev som du hoppats.
Du vågade dock säga ifrån och det är bra.
Fokusera framåt nu på allt som komma skall!
Annfis skrev 2009-07-06 15:35:03 följande:
Jättegrattis till alla nya fruar där ute i världen!!!Själv blev jag hippad i lördags. Blev väl inte så lyckad som dom trodde det skulle bli. Jag hade sagt till tärnan o min sambo innan att jag inte ville bli förnedrad eller något sånt o sambon sa att jag inte skulle oroa mig för han hade pratat lite med dom. Kan tillägga att jag pga sjukdom inte mår superbra psykist o har mått sämre pga alla stress som det är runt ett bröllop o det vet mina närmaste om. Tror kl var ca 10 när det knackar på dörren o hela gänget står samlat utanför. Dom hade bakat bullar o hade frukost med sig o även lite champagne. Sen bar det iväg till stan. Det första jag för göra är att sälja kondomer på stan iklädd ett par röda djävulshorn som dom satt fast rosa tyll som slöja. O hela tiden skulle dom ha i mig sprit o jag är ingen stor drickare. Till saken hör att det var stekande varm o ingen hade tänkt på annan vätska än cider till mig. Efter en att jag sålt slut på "vattenballongerna" som jag kallade det så bar det vidare. Väl framme var det dax för femkamp som innebar körning med go-cart, fyrhjuling, hjullastare, yxkasning mm o det var bara så kul. Vi körde alla mot alla o jag vet inte när jag skrattade så sist. Efter fikade på på pastasallad som dom hade med sig o då började min huvudvärk komma så smygande o DÅ helt plötsligt komms det på att jag kanske ska dricka lite vatten för kvällen är ju inte slut än. Efter picknicken åker vi hem till en av tjejerna o badar i poolen o sen serverad grillspett med massa tillbehör. O det var bara så gott. Senare på kvällen fick jag även en tyllkjol med tillhörande djävulssvans o en smikning som jag kände mig allt utom fin i. Sen fick jag göra efterrätt till oss alla med förbundna ögon. Fick grädde, chokladpudding, skivad banan o riven choklad i skålar framför mig. Den blev hur fin som helst o god. Lite tråkigt dock att det var repris på en möhippa jag var på förra sommaren. Sen skulle vi ju gevetvis ut o väl på ute stället fick jag en skylt med texten " Köp en dans, det är min sista chans". Då rann bägaren över för mig o jag ifrågasatte varför. O ingen förstod nåt. Dom ansåg inte att dom hade förnedrat mig...Tillslut kom en av tjejerna fram o började ta av mig hornen o dom andra sakerna o då förstod dom.Min tärna är så ångerfull att hon inte lyssnat mer på mig. Jag har berättat så mycker om olika saker jag skulle vilja göra o verkligen gett hintar för jag ville ju bli överraskad.Men som min mamma sa när jag berättade för henne:"Sätter dom horn i pannan på dig får dom väl räkna med att djävulen i dig kommer fram, var det inte det dom ville". Men nu ska jag bara fokusera på dom bra kul sakerna som hände. Sorry att det långt.