• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • kuliJuli

Massa massa grattis Kajsalisan!!! Härliga tider Mys och NJUT!

• Iluna

Är en till brud som gifter mig 25/7 och endast planerat 3veckor och allt känns ganska stressat :S Plus att vi gifter oss i skellefteå (bor i sthlm) så har inte ens varit i lokalen vi bokat...börjar bli lite små stressad å bubblig i magen inför den stora dagen, trots att vi kommer ha ett rellativt litet bröllop..

• Fjällbruttan

Grattis till Kajsalisan!! Hoppas att du får må bra bara, inte kul att kräkas på prästen

Jag upptäckte igår att jag glömt att skriva in två par på vår gästlista... alltså, de har fått inbjudningarna men jag glömde sätta in dem på svarslistan, ingen katastrof alltså...
    Fast det lustiga är att de svarat till svärmor ( två av hennes syskon) men inte sagt ett ljud till oss...
    Tänker inte låtsas om nåt, på OSA står det vårat telefonnr!
    Dessutom var det jag som frågade om hon hört något, så de har då inte bett henne framföra nåt...

Jaja, vi har ju osa. 1 juni så vi får väl se
    Vi far till Sthlm i maj så då ska det handlas
    Korsett till mig och strumpor, skor till gubben och barnen, och nya kalsonger och strumpor, vliselin till hans väst(jag ska sy den) och koftor till barnen att ha på kvällen.
    Några blockljus och servetter ska också införskaffas, i övrigt är vi klar med bordsdekorationerna!

Kram på er

• Kajsalisan

Tack alla.. Var verkligen inte planerat!!Får se hur det går med allt. Ska dock förska inte kräkas på prästen. Har hört att det kan förstöra stämningen lite.. =))

• DanKat
    Iluna skrev 2009-05-01 10:11:16 följande:
    Är en till brud som gifter mig 25/7 och endast planerat 3veckor och allt känns ganska stressat :S Plus att vi gifter oss i skellefteå (bor i sthlm) så har inte ens varit i lokalen vi bokat...börjar bli lite små stressad å bubblig i magen inför den stora dagen, trots att vi kommer ha ett rellativt litet bröllop..
    Det är nu i sommar ni gifter er alltså? Blev lite förvirrad när det stod 2010 i er presentation Vi gifter oss iaf också i Ske-å (eller utanför rättare sagt), så det är bara att säga till om du vill bolla idéer eller ha tips eller nåt
  • Iluna

oj har glömt å ändra min pres...va så många olika turer med bröllopet, så de slutade me att vi bestämde att ta det när barnen e lediga och vi ändå ska upp dit...
    vi har hyrt ett ställe av pingstyrkan som heter Övikengården..känner du till det???Sen kommer vi nog ta catering från "din fest" tror ja dom hette...föröskte hitta frisör där uppe, men värkar som att många inte har lördags öppet, plus att de va svindyrt...så ska se om ja kan fixa den själv :S

• DanKat
    Iluna skrev 2009-05-01 20:22:10 följande:
    oj har glömt å ändra min pres...va så många olika turer med bröllopet, så de slutade me att vi bestämde att ta det när barnen e lediga och vi ändå ska upp dit...vi har hyrt ett ställe av pingstyrkan som heter Övikengården..känner du till det???Sen kommer vi nog ta catering från "din fest" tror ja dom hette...föröskte hitta frisör där uppe, men värkar som att många inte har lördags öppet, plus att de va svindyrt...så ska se om ja kan fixa den själv :S
    Jag har faktiskt varit där en gång, vi hade lägerskola där i sjuan Haha, vilka roliga minnen jag kom å tänka på nu! Men jag tror det heter Örviken (med ett r alltså).
    Oj, det lät konstigt att dom inte har lördagsöppet... jaja, du sparar iaf en hel del pengar om du kan fixa den själv
  • F A M E

Har fått tillbaka våran hindersprövning i torsdag samt papprena på namnbytet så nu ska vi bara betala in summan och vänta och se om dem godkänner allting.

• 20090725

betala in summan? kostar det? vi har inte betalat någonting!
    F A M E skrev 2009-05-01 23:54:34 följande:

Har fått tillbaka våran hindersprövning i torsdag samt papprena på namnbytet så nu ska vi bara betala in summan och vänta och se om dem godkänner allting.
Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!