Inlägg från: DanKat |Visa alla inlägg
  • DanKat

var finns bekväma skor?

Jag har köpt mina brudskor från dansshopen, men dom har verkligen inte bättre sula än andra (jag blev faktiskt förvånad när jag provade dom, jag hade förväntat mig bekvämare skor), bara så du vet.
    Jag provade ett par jättebekväma skor en gång på en bröllopsbutik. Trodde verkligen inte att det fanns så bekväma högklackade skor!! Hade jag haft lust att lägga ut 1000kr på brudskorna så hade jag med största sannolikhet köpt dom kan jag säga!!

• DanKat
    Bröllopnervig skrev 2009-05-03 17:17:16 följande:
    Jag har provat ett par skor som de säljer hos Dansshopen, och de passade inte mig alls. Hårda och obekväma, kostade ca 500 kr. Jag har en dock kompis som också ska gifta sig i sommar som har köpta jättefina och underbart sköna skor från dansshopen för 900 kr. De är riktiga dansskor, med mocka under skon för bra grepp och som har dämpningskuddar både under framfoten och hälen. Vet dock inte om denna sort passar min klänning.
    Mina kostade också ca 500, det var modellen Claudia jag köpte. Vilken var det du provade? Tycker dom var väldigt fina iaf så jag hoppas jag kommer kunna ha dom hela dagen (har laddat upp med riktiga skavsårsplåster för säkerhets skull och ska se till att gå in dom ordentligt innan).
Svar på tråden var finns bekväma skor?