• DanKat

Hur får man tyst på henne?!

Stäng av ljudet på datorn vetja Jag har faktiskt bara hört henne en enda gång, trots att jag loggat in här säkert femtio gånger de senaste dagarna! Men jag blev störd av den enda gången, så jag förstår att ni är irriterade om ni fått höra det massor med gånger!

• DanKat

Lady o Lufsen skrev 2009-05-06 08:51:45 följande:

Puffar...Någon moderator som vet kanske?
    Ingen moderator som är online nu tyvärr... men du kan ju skriva i deras gästböcker och länka till den här tråden så får du förhoppningsvis svar så fort som möjligt
  • DanKat
    Diz skrev 2009-05-06 10:28:23 följande:
    haha, bra jobbat 27juni2009! Använd Firefox är mitt tips
    Men hon hörs även på Firefox, jag har hört henne en gång och jag surfar aldrig med någon annan webbläsare.
  • DanKat
    valkyriana skrev 2009-05-06 11:34:53 följande:
    Men jag har inte sett henne- bara hört henne.
    Den gången jag hört henne och alla gånger jag sett henne har hon varit bland reklamrutorna till höger.
  • DanKat
    MV85 skrev 2009-05-07 13:26:46 följande:
    kanske firefox funkar då? det har jag... o popupblocker... hmmm många faktorer som gör det...
    Att man har Firefox hjälper inte, isf är det dina inställningar som hindrar henne från att dyka upp.
  • DanKat

Sååå lurade skrev 2009-05-07 16:29:01 följande:

Å härligt att höra att fler retar sig på henne. Japp jag hatar henne och de kan glömma att jag ens skulle överväga att boka nåt som hon gör reklam för. Dels för att hon retar mig men också för att jag inte ens hinner höra vad hon gör reklam för innan jag stänger ner ljudet...
    Haha, jag skulle aldrig heller boka det bara för den störiga reklamens skull! Jag totalvägrar att klicka där hon vill, bara för att jag tycker det är en så dålig reklam! Och såna grejer är jag envis med så dom kommer definitivt inte få mig som kund
  • DanKat
    Aleta skrev 2009-05-07 16:30:39 följande:
    Haha! Jag tycker hon är söt och att det var en kul reklam...hur konstig är jag?
    JÄTTEKONSTIG!
  • DanKat

Sååå lurade skrev 2009-05-07 16:35:26 följande:

Öh är det någon som VET vad hon gör reklam för, jag vägrar gå in och kolla....
    Hmm, är det inte nåt vin eller nåt..? Hon håller ju en flaska i handen... men jag har ingen aning, vägrar som sagt att gå in och kolla jag också
  • DanKat

Fast det är väl onödigt att skriva märket hon gör reklam för, då är det ju faktiskt risk att reklamen faktiskt hjälper Får man namnet inpräntat så påverkar det när man väl står och väljer vad man ska köpa

• DanKat
    Aleta skrev 2009-05-08 15:02:04 följande:
    Konstigt, jag har bara sett henne två ggr totalt, undrar varför hon inte dyker upp så ofta hos mig?
    Jag har också kommit väldigt lindrigt undan, jag har sett henne tre gånger varav jag hört henne endast en gång. Vet inte varför jag inte hört henne två av gångerna för jag har inte haft avstängt ljudet och jag har inte ändrat några inställningar heller...
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!