• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • mysifer

vet tyvärr inte men hade också önskat att det gick att få tyst på henne efter att ha hört reklamen för femtielfte gången..

• Lady o Lufsen

Hahahahahaha
    Usch, ja...igår så tänkte jag att kommer kärringen en enda jävla gång till så åker datorn ut!!!!!!!!!

• Hvidbrud

Puffar som fan! Jag har stängt av ljudet på datorn nu för jag håller på att ramla av stolen och få morgonkaffet i halsen varje gång hon klampar in.

• Kjell Präst

Gissa om mina arbetskamrater funderar vad jag pysslar med när de stup i kvarten hör ett fruntimmer som frågar om jag ska gifta mig???

• DanKat

Stäng av ljudet på datorn vetja Jag har faktiskt bara hört henne en enda gång, trots att jag loggat in här säkert femtio gånger de senaste dagarna! Men jag blev störd av den enda gången, så jag förstår att ni är irriterade om ni fått höra det massor med gånger!

• Lady o Lufsen

Puffar...
    Någon moderator som vet kanske?

• DanKat

Lady o Lufsen skrev 2009-05-06 08:51:45 följande:

Puffar...Någon moderator som vet kanske?
    Ingen moderator som är online nu tyvärr... men du kan ju skriva i deras gästböcker och länka till den här tråden så får du förhoppningsvis svar så fort som möjligt
  • Duchess

Håller med om att hon är otroligt störig. Jag skulle aldrig gifta mig på ett ställe som gör så smaklös reklam.

• konstigabaralillajag

Blev så trött på henne att jag stängde av ljudet på datorn...

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!