• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • monkay

Inget här heller, håller med dig, mkt skönt!

• monkay

Nej fyyy tusan, precis när jag skrivit mitt inlägg ovan hörde jag de klampande skorna och hennes röst.... Tror jag jinxade när jag skrev att jag inte hört ngt på ett tag!

• Love2010

Tips! Högerklicka på henne och bocka av "play" så får ni tyst på henne iallafall för den sidan du är inne på. Än sålänge får du bocka av "play" på varje sida men får hoppas att Moderator framför klagomålet så man kan välja "ljud på" eller "ljud av" som på vilken annan hemsida som helst.

Annars är hon ju rätt rolig, klapperi-klapperi-klapp och hyffsat klämkäck. :) hehe. Jaja!

• valkyriana
    Love2010 skrev 2009-05-06 11:31:37 följande:
    Tips! Högerklicka på henne och bocka av "play" så får ni tyst på henne iallafall för den sidan du är inne på. Än sålänge får du bocka av "play" på varje sida men får hoppas att Moderator framför klagomålet så man kan välja "ljud på" eller "ljud av" som på vilken annan hemsida som helst.Annars är hon ju rätt rolig, klapperi-klapperi-klapp och hyffsat klämkäck. :) hehe. Jaja!
    Men jag har inte sett henne- bara hört henne.
  • DanKat
    Diz skrev 2009-05-06 10:28:23 följande:
    haha, bra jobbat 27juni2009! Använd Firefox är mitt tips
    Men hon hörs även på Firefox, jag har hört henne en gång och jag surfar aldrig med någon annan webbläsare.
  • DanKat
    valkyriana skrev 2009-05-06 11:34:53 följande:
    Men jag har inte sett henne- bara hört henne.
    Den gången jag hört henne och alla gånger jag sett henne har hon varit bland reklamrutorna till höger.
  • monkay

När du hör henne så kolla i reklamraden till höger på sidan...där ser du henne stå och le lismande med sin flaska i handen

• MulleNuh

hon låter ju läskig ju!!!!

monkay skrev 2009-05-06 11:42:43 följande:
    När du hör henne så kolla i reklamraden till höger på sidan...där ser du henne stå och le lismande med sin flaska i handen
  • Emelieca
    DanKat skrev 2009-05-06 11:40:31 följande:
    Men hon hörs även på Firefox, jag har hört henne en gång och jag surfar aldrig med någon annan webbläsare.
    Samma här, använder enbart firefox och jag har hört henne ett flertal gånger, men nu är ljudet avstängt...
  • xmarsan

Hon är iaf i Sthlm och klampar nu.
    Jag vill ju inte behöva stänga av ljudet på datorn - bara få tyst på henne! Lyssnar ju på Spotify i mina hörlurar samtidigt - och det vill jag inte sluta med.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!