• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • lillalyckan

DanKat skrev 2009-05-07 21:21:30 följande:
    Fast det är väl onödigt att skriva märket hon gör reklam för, då är det ju faktiskt risk att reklamen faktiskt hjälper Får man namnet inpräntat så påverkar det när man väl står och väljer vad man ska köpa

Men det var ju nån tidigare i tråden som undrade vad hon gjorde reklam för, därav denna "smygreklam" från vår sida Det var därför jag skrev det iaf...

• spindeln
    Pentan skrev 2009-05-08 13:07:23 följande:
    Va!? Aldrig sett den bruden...
    Var glad för det du...
  • Duchess

Är det någon moderator som vet hur länge de köpt reklamplats? Jag tror att mina besök här kommer att bli lite mer frekventa när hon tystnat för evigt....

• Aleta

Konstigt, jag har bara sett henne två ggr totalt, undrar varför hon inte dyker upp så ofta hos mig?

• JustMeAndMyLove

Högerklicka så kan ni bocka ur "spela upp" :)

Jag höll på att trilla av stolen när jag gick in och hon SKREK:
    HEJ SKA DU OCKSÅ GIFTA DIG?!?!

Hade väldigt högt ljud på datorn tydligen, hahaha

• DanKat
    Aleta skrev 2009-05-08 15:02:04 följande:
    Konstigt, jag har bara sett henne två ggr totalt, undrar varför hon inte dyker upp så ofta hos mig?
    Jag har också kommit väldigt lindrigt undan, jag har sett henne tre gånger varav jag hört henne endast en gång. Vet inte varför jag inte hört henne två av gångerna för jag har inte haft avstängt ljudet och jag har inte ändrat några inställningar heller...
  • spindeln

HEMSKA KÄRING!

Har varit inloggad här i 30 sekunder och hon har redan satt igång TVÅ gånger! Och blivit avstäng lika snabbt igen.

• J D

Duchess skrev 2009-05-08 13:43:40 följande:
    Är det någon moderator som vet hur länge de köpt reklamplats? Jag tror att mina besök här kommer att bli lite mer frekventa när hon tystnat för evigt....

Nej, tyvärr, som jag skrev tidigare så har vi moderatorer inte den insynen i Familjelivs affärer men vi har fört frågan vidare.

• Bluebride

glad att hon varit osynlig nu ett tag, idag får hon hålla sig borta, har sån gräslig huvudvärk

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!