• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Bluebride

spelar ingen roll om man trycker bort spela upp eller play eller vad det nu står, de tystar bara henne så länge man är inne på tråden och inte byter sida eller gör något annat

• MissMijah
    Bluebride skrev 2009-05-14 22:04:47 följande:
    spelar ingen roll om man trycker bort spela upp eller play eller vad det nu står, de tystar bara henne så länge man är inne på tråden och inte byter sida eller gör något annat
    Hmmm okej. På min är hon fortfarande helt still. Konstigt..
  • MissMijah

Haha! Och precis när jag skrev det här så satte hon igång.

FAAN!

• Fjosok

klamp klamp klamp ...HEEEEEJ!

suck :)

• MissMijah

HEEEJ ska du också gifta dig?!!!

Har man inte fått damp innan så får man det nu!

• Fjosok

har inte hört henne på länge nu själv

• MissieA

Men kan ingen från BT svara?? Jag blir såå förbannad när man lyssnar på musik och skriver ett inlägg och så kommer kärringen.. ooooohh..!!

• spindeln

GRRR!

Man störs ju ÄNNU mer av hennes usla skådespeleri.

"Jag har precisss gift mig!"

Jo visst, sääääkert.

Och så den där utstyrseln; ska det föreställa bröllopsklänningen eller?! Hon visar ju halva magen!

• Yesh I do

men snälla...nu är hon verkligen på varje sida jag öppnar!! Det är ju helt orimligt!! Vi håller på att välja bubbel till bröllopet nu...känner mig inte så sugen på henkel brut...!

• Fjosok

kanske är meningen att det ska se och vara fånigt, oftast just sådana reklamer man minns ...

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!