• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Kickis

Ikväll har hon varit riktigt jobbig! 5 gånger på 1 timme!!! Mitt tålamod börjar tryta....

• Aleta

Jag har inte sett henne alls på ett par dagar, tycker att det borde vara dags snart igen!

• MV85

Wiiiiiiiiiiii nu har jag sett henne! Men hon rörde sig inte, o lät ingenting... Bara såg en bild i högra reklamfältet...

• spindeln

aaaaaaaaaaaaaaaaaa hemska spökkärring!

försvinn!

• Bluebride

hoppas hon håller sig undan, e inte på humör

• Bluebride

hört kärringen 5 ggr på en kvart grrrrrrrrrrrrrrrrrr

• GladaEmma

Hörde henne för första gången igår. Riktigt jobbig. Inte vidare kul att ha henne inklampandes och störa musiken man lyssnar på samtidigt som man surfar runt =(

• TEB08

Nu ar hon pa varje sida jag oppnar - blir tokig!!!

Snalla BT - forklara for kunden hur irriterade manga av oss ar och i fortsattning, acceptera inga annonser med ljud (ok med filmsnutt eller likande som man bara ser/hor om man klickar pa annonsen).

• Yesh I do

Idag är hon galen!!! Hon dyker upp hela tiden!!
    Morr!!

• Förväntan2010

jag orkar inte med henne nå mer.. dom kommer aldrig få sälja nått till mig iallafall!!

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!