• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • 20090725
    Hvidbrud skrev 2009-05-14 10:29:13 följande:
    Snart boykottar jag bt om hon inte försvinner!!!!!!!!!
    samma här!!!!!! Blir fruktansvärt irreterad på henne!
    jag skrev i han som är ansvrig här på sidan å länkade till denna tråd! hoppas att de gör något åt saken snart!!!

Okej med något som rör sig men MÅSTE det vara ljud??????
  • J D
    20090725 skrev 2009-05-14 11:31:08 följande:
    samma här!!!!!! Blir fruktansvärt irreterad på henne!jag skrev i han som är ansvrig här på sidan å länkade till denna tråd! hoppas att de gör något åt saken snart!!!Okej med något som rör sig men MÅSTE det vara ljud??????
    Han vet redan om det och jag länkade till honom igen imorse så vi får ju hoppas att det händer ngt snart...
  • 20090725

J D skrev 2009-05-14 11:34:00 följande:

Han vet redan om det och jag länkade till honom igen imorse så vi får ju hoppas att det händer ngt snart...
    va bra, kan inte sitta på jobbat på bt nu, eftersom det inte går att stänga av ljudet på dessa datorer här
  • BlivandeFruPettersson

Men jösses! Hade inte sett människan innan jag läste den här tråden, nu är hon överallt. You go shoosh!

• brud27juni

Men ta bort henne!!! Lr ljudet åtminstånde...

• Duchess

Det hoppas jag också. Mina besök på BT har minskat sedan den irriterande kvinnan började göra oanmälda besök.

J D skrev 2009-05-14 11:34:00 följande:

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!