• MissieA

Hur får man tyst på henne?!

Vad irriterande hon är!!!

• MissieA

Men kan ingen från BT svara?? Jag blir såå förbannad när man lyssnar på musik och skriver ett inlägg och så kommer kärringen.. ooooohh..!!

• MissieA

Så nu har jag skrivit till en av moderatorerna, hoppas vi får ett svar.

• MissieA

J D skrev 2009-05-15 09:55:06 följande:

Som jag har svarat på minst två andra ställen i den här tråden så har moderatorerna ingen insikt i BT:s affärstransaktioner. Så tanken att kontakta oss är god men vi kan inget göra mer än att lyfta frågan (vilket vi som sagt har gjort, två gånger). Nu inväntar vi svar från VD.Förhoppningsvis har vi en lösning snart!
    Tack för svaret. det är nog dags för VD:n att ge ett svar för det är ganska många som tycker detta är jobbigt.
  • MissieA

Jag blir nästan arg för det verkar som att BT skiter i vad vi tycker och vill istället bara tjäna pengar. Men hur ska ni få sponsorer om ni inte har några medlemmar kvar?

Gillar inte BT för tillfället.

• MissieA
    Fjosok skrev 2009-05-25 14:09:27 följande:
    Personligen förstår jag inte problemet. Sajten drivs av annonser och vi kan hänga här utan att betala tack vare annonser. Idag innebär annonser såväl rörlig bild, och ljud. Kolla in sajter som New York Times eller CNN, som är bland världens största. Känns som att många vill äta kakan och ha kakan kvar?Att sen denna reklamen är ganska töntig och man till slut kräks är en annan femma. Men handen på hjärtat, gör vi inte det över tv-reklam också? Eller för att inte tala om supertöntig radioreklam.Tipsa reklambyrån om bättre alternativ och håll ut tills annonstiden är ute. Eller propsa på att BT blir en betalsajt.På något sätt måste designers, säljare och utvecklare avlönas.Bara lite små tankar i sammanhanget. Känner att jag måste försvara BT en stund här. No offense, och hoppas ingen tar det personligt.// Fjosok
    Även jag menar att man kan välja att byta kanal på tv:n men här på BT håller man på att läsa alla inlägg och skriver långa inlägg så hon bara dyker upp. Jag stör mig inte på att BT har själva reklamen utan på att man inte kan välja om man vill se/höra den eller inte.

Visst BT tjänar inte pengar på oss medlemmar utan genom sponsring men om det inte finns några medlemmar så kan inte BT ens existerara. Så med andra ord är vi medlemmar jätteviktiga för BT.
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!